knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ewel henk??Je klopt, ik doe open en nu... staat daar niemand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 ben ik al hoor!hai knuffie! jij straalt ook al zo vandaag!maarre... ik weet feitelijk niet wat een stutje is, is dat lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 maar let op, knuf zal wel denken dat ik ook een konijn ben...grumph... ik hoop dat dat geleuter over zwembroekennou eens afgelopen is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Zeg henk, spring jij steeds van het ene draadje naar het andere???? Moeilijk te volgen, hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Henk springt van draad naar draad naar draad.....tot hij de draad kwijt is en er zelf geen draad meer weet aan vast te knopen...Neem Jaap nou...die raakt z'n draadje niet zomaar kwijt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Lijkt er op dat hij deze draad niet alleen kwijt is maar hem ook niet meer kan vinden, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 yvon!ik wou dat jij eens richting mij kwam rijden in dat blitse karretje van je... lijktme bijzonder gezellig!oh let op... jaap gaat weer stratego spelen... of is het zeeslagje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Positie zes van Jaap, blz 3, blok 18 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Kijk kijk...... toch weer gevonden. wel koesteren dat eigen draadje van je hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Hoor je dat Jaap.............Vonneke vind je zwembroek ook zo leuk......oeh.......koesteren zegt ze......uhhh....positie 6 Jaap...........die ken ik nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Uhhh getver......Jaap je lijkt wel hoofdluis te hebben als ik zo op je hoofd kijkWacht even.......Ho Jaap.... KOM TERUG.......je hoeft niet bang te zijn voor deze tondeuze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 ......................................................................xxxxx.......................................................xxxxxxxxxx.......................................................xxxxx...xx...........................................................xx.......xx.........................................................xx.........xx.......................................................xx...........xx.....................................................xx.............xx...................................................xx...............xx................xxxxxxxx....................xxx................xx..............xxxxxxxxx..................xxx..................xxx...........xx/_\x/_\xx...............xxx.....................xxx..........xx\ /.\ /xx.............xxx.........................xxx.........xxxxxxxxx.............xxx...........................xxx.........x\____/x............xxx..............................xxx.........xxxxxx...........xxx.................................xxx.........xxx...........xxx.....................................xxxx......xx.........xxxx........................................xxxxxxxxxxxxxxxxxx............................................xxxx EVEN xxxxx..............................................xxxxxxxxxxxxxx.................................................xxx WAT xxx...................................................xxxxxxxxxxxx...................................................xx RUIMTE xx....................................................xxxxxxxxxxxx...................................................x MAKEN! xxx.................................................xxxxxxxxxxxxxx................................................xxxxx...xxxxxxx...............................................xxxx.......xxxxxx..............................................xxxx..........xxxxx.............................................xxxx.............xxxx............................................xxx.................xxx...........................................xxx...................xxx.........................................xxx.....................xxx.....................................xxx.........................xxx...........................xxxxxxxxx..........................xxxxxxx.................................................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ja HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.......................Jij bent een lekkere ..............kun je wel snel voor me weg rennenmaar nu heb IK een probleem......die hoofdluis moet toch weg hoor Jaap, ja daar gaat je mooie koppie....Waar haal ik nu een ladder vandaag om erbij te kunnen met die tondeuze...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Zeg Fleur..........zou je ook niet eens in de spiegel kijken...Mag ook nog wel het een en ander aan gebeuren...kijk maar eens naar die grote grimas op je gezicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Moi???Nou Je bikinilijn ziet er van hier beneden toch ook maar bosjesachtig uit hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 hehe....effe uitblazen weer....sigaret fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 ik heb er twee nodigzeker weten!vuur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 of drie zelfsniet doen sha ...nee... doe nou niet...neeeeeeeeeee..... ai te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 AU...Fleur.........waarom nu die schop onder mijn kont???KAPPE NOU.........STOPPE zeg ik toch.........Ik knal zo tegen Henk hier boven aan...........AU...........gemene Fleurriebeurriekippekont En maak hier niet zo'n rommel....straks moet ik het weer opruimen...zal je net zien .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Schuif op meid Drie op een rij..bijna..maar niet helemaal cowboy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 word vervolgd?...spannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 nee? wacht es ff....nee? Waar is ja dan naartoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 ja hierwat nou nee, het einde der tijden misschien? dood in de pot?sha ruim op! echt geen gezicht daarboven!en je weet het: kleine projectjes, stapje voor stapje, wordt het wat, zal je zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 BOE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Ik schrok me rot Fleurriebeurrie............................Poeh heeeeeeeee.............Zo grappig vond ik dat nu niet Noooooooooooooooooooit meer doen he!!!!!!!Enne Henk.........ruim jij nu ook eens een keertje op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden