Yvonne Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Das mooi Henk, dat er dan maar veel gedold mag worden hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 ehh mmmmmja zeker yvon! hmmm hihi... die yvon toch weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ik ben al weer terug Henk. Kom altijd wel weer terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 He Henk die zwembroek, hoe oud is ie wel niet? Dat kan echt niet meer.Sha, speciaal voor jouw mijn snor eraf. Dat is beter he.Jaap heeft zijn snor geschoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Whowww Jaap..............wat zie jij er lekker uit Vooral die snor eraf.....dat staat je zoveel beter..... Lief dat je dat nu voor me hebt gedaan Kijk Henk, dat is pas een leuk zwemdraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 nou sha, hij heeft zijn draadje weer gevonden zie iken je mag wel op je hoede zijn...zou gaby nog komen, wat is ze stil...nee, dan yvon, die komt altijd terug...ALTIJD!omdat het hier gratis is natuurlijk, zei ze toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Henk..... wel binnenkomen daarnet en zonder iets te zeggen er weer vandoor??? Hoe kan dat nou... ben je door je shag heen dat je als de donder ergens nieuwe moet halen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 sorry yvon! ik ben in de tuinde rode bosmieren zijn er weer!jaap is er ook, hij kijkt zijn ogen uit!ben boos op hem! hij wil me dat linken niet leren...hij wil de enige zijn die kan lokken en lonken met linken...maar goedvoorlopig schrikt ie alleen maar af volgens mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Ze zijn allemaal weg Henk....gevlucht.......Stapeldol geworden van dit draadje Ik vlucht nu ook even....ook stapeldol geworden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 gevlucht, gevlucht... ik houd niet van vluchten...terugkomen allemaal!YES! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Riep je me Henk............Zeg Henk....toch wel lekkere zwembroek heb je aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 ja he,,,mmmmm... best mooi he...en oh... wat doe je... mmmm... ai kijk uit, er komt iemand aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Jullie blijven de teksten ook maar aanpassen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 verdraaid sha, ik geloof dat yvon het doorkrijgt....hadden we niet meer verwacht hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 haha je hebt wel een hoop ''aanpassingsvermogen'' nodig op dit draadje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Gaby zie je komt toch terug........YEPPPHelemaal gratis deze site.... Hoor je dat Yvon...GRATIS Hmmm.... zou me niets verbazen als Knuffie gauw langs komt...zomaar een voorgevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 zou me niets verbazen, zo leuk als het hier is....en jaap komt vast ook wel weer terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Zeg Grote Boze Henk, dat linken heb ik al een keer uitgelegd. Maar jij bent gewoon te stom om het even goed door te nemen. Een paar dagen, misschien wel meer dan een week geleden staat een handleiding. Blader maar eens terug door alle dagdraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ha die Jaap....gezellig dat je er weer bent Je positie heb je prima bepaald, zo knus boven me....kan ik de hele tijd tegen je koppie aankijken Ik wist wel dat je weer terug zou komen...Maarre Jaap.......ik zie dat je me nu ook van de onderkant zit te bekijken .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . oeps, maar henk je mag ook wel . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . even kijken hoor. Ik stap wel even opzij.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Even tussen de puntjes doorkijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 he hello en wauw... wat ziet sha er goed uit vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Riep er iemand??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 KNUFFIE.............you found us Ja ik riep je maar je bent er al............gezellig meis Jammer dat Henk er nu niet staat om je te verwelkomen he!!Zal wel weer uren op zich laten wachten.................GAAPPPPPPPPPPPPPP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Beetje helderziend, shahire??Ok, henk.. hier ben ik dan!!Lekker een stutje aan het eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden