henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 ...eehh...waar ben ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Je hebt een nieuw draadje aangemaakt Henk... door midden boven op nieuwe discussie te klikken.... moet je alleen doen als je een heel nieuwe item wilt aanroeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 ...ah..zit dat zo, wat doen we daarmee dan..nou ja, we zien wel... ideeen genoeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 We komen hier in ieder geval allemaal met hetzelfde doel voor ogen 'de strijd tegen de alcohol' Ieder doet dat hier op zijn/haar eigen manier de een zus...de ander zo....... idem geldt voor de gevoelens die daarbij spelen iedereen ervaart deze 'strijd' anders....... hierdoor kunnen er wel eens misverstanden ontstaan want wat de een schrijft kan door de ander anders worden opgevat dan bedoeld is........ Het fijne van dit forum is dan ook dat we met z'n allen weer snel uit 'woordenwisselingen' kunnen komen en dit komt omdat we allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben (En wel even helemaal lezen he bovenstaande!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 tuurlijk schat...chatbox? waar heeft zij het ineens over?en wat een verhaal, moet je dat helemaal lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 klopklopbinnen!wie zou dat zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Jaap aap. En hou het kort jongens en meisjes, zeker die zwembroeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Henk is een hele aardige kerel, altijd heel voorkomend en begripvol. Hij staat altijd voor iedereen klaar. Kortom, een vent waar je op kan bouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Nou Jaap....ik lees anders heel wat anders!!Geen idee waar je die ONZIN nu weer vandaan hebt....Zo kan ik natuurlijk ook wel wat verzinnen....Maar...hij staat wel altijd voor je klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 ShahireNiet zo kakelen,wacht nou eerst eens rustig henk zijn idee af:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Sorry Bako .....kakelen?? wie ik??Henk een idee.........? Zal nog wel een uurtje of 3 wachten worden op Henk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Het is eerder een kilo dan een onsGeduld is een schone zaakEen geduldig mens is een tevreden mensWijsheid,waar ikke veel waarde aan hecht:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 wat zal ik eens doen?ja! ik ga shahire hypnotiseren! let op!simsalabimbamboem..... hopla bof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Wat ik bedoelde,was geen kilo "wachten".Als je ergens op wacht weeg je eerder een kilo dan een ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ja ik zal straks wel even opruimenzal ik meteen de afwas voor je doen Henk?Wasje draaien? Bed opmaken?....je vraagt het maar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 nou sha... eh... ja... dat lijkt me fantastisch!begin maar even met het bed verschonen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 kilo wachten.........................?kilo wegen...................?ga je afvallen Henk?je ziet er zo toch al lekker genoeg uit..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 oei sha... hihi... je maakt me verlegen...maarre... jij mag er ook nog best wezen zeg!ik zie je ineens met heel andere ogen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Aargh raak idd aardig ''stapeldol'' van dit draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik ga er helemaal van blozen.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Kijk Gaby nu...ze wordt nu al stapeldolKom maar hoor Gaby....wij dames zullen wel even 1 front vormen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 ja gaby, je bent in goede handen hoor.... simbaboem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Beetje hoog in je bol gekregen Henk....Dat je nu denkt ook nog te kunnen toveren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Stapeldol... vind ik eigenlijk zo dolletjes. Plekkie waar wie maar wil dus lekker kan dollen.... En dat allemaal zomaar helegaar voor niets. Wat kan het toch mooi zijn allemaal he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 kijk eens! ben ik! ik in mijn nieuwe zwembroek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden