will Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 But think positive (hoor mij ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik heb gezegd ik wil drinken. Ik heb niet gezegd ik ga drinken.Kleine nuance..En die 'ok doe dan maar lekker of ga je nu iets zoeken' helpt niet echt.Laat me eraan denken dat ik jullie net hetzelfde zeg de volgende keer Wat doen jullie raar zeg Rae, waar zat jij? Op een goei wei? Kijk wie rijmen kan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Niet erg borretje..Jij bent een kruidig satehapje en ik een pittig sausje. Kan me nergens of tegen niemand afreageren. Enkel tegen jullie Gezellig toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Maar fleurtje toch. Als ik zeg dat ik wil drinken is de kans héél groot dat ik ook daadwerkelijk ga drinken. Degoutant kantje van mij, tegen beter weten in. Jij bent natuurlijk niet mij ('t zou geen zicht zijn), maar ik bedoel het wel goed.Buiten "die" periode, nog iets anders aan de hand wat je kwijt wil ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Moet wel toegeven...alles wat je zei klonk eveneens als een geldig excuus om te doen wat je doen wil. Maar zo werkt het natuurlijk niet.Ik ga niemand meer stampen. Koest Fleur.Lekker weertje toch? Ik ga snoep zoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Oh hééééééééél veel Will..Mijn pa is zo mager dat ik hem breken kan.De mama van dochters halfbroertjes heeft een héél mooi huis en deed gepast enthousiast over het mijne.Ik heb geen liefIk heb cellulitisIk ben te lui om te sportenWeet wel zeker dat ik honderd psychische problemen hebIk snoep teveelMijn tieten hangenIk heb geen geldIk wil klussen maar er eigenlijk niets voor lerenEn dit klinkt heel donker en zwart maar dat is het niet. Dat komt nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik heb geleerd braaf en netjes te blijven borrie. Ik blijf binnen mijn grenzen. Afreageren is ok, pijn doen niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Ben ik weer.Emmer vol met zilte tranen gejankt, maar ben nu wel effe dat gevoel kwijt dat ik de hele wereld op mn schouders moet dragen.Inmiddels ook lekker gegeten bij mn ouders, etentje ging helaas niet door...Misschien ook wel goed...Thnx voor alle lieve woorden en medeleven.Deze muts was gewoon effe zichzelf in zelfmedelijden aan het wentelen...(btw. Bol : ik voelde het al aankomen, vandaar de veiligheid bij mn ouders opgezocht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Hey ik heb het plots door..jij deed sarcastisch Borrie Nou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Misschien moet je bor vragen achter haar visie op. Ze is daar héél uitgesproken in. Helpt altijdIk ben er even vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Fijn he Fleurie zo'n uitgesproken mening;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Lekker weertje toch? Ik ga snoep zoeken...ben je op zoek naar mijn fleurtje...lief van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik vind er eerlijk gezegd niets aan. Maar ben waarschijnlijk niet in de juiste stemming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeOh hééééééééél veel Will.. Mijn pa is zo mager dat ik hem breken kan. De mama van dochters halfbroertjes heeft een héél mooi huis en deed gepast enthousiast over het mijne. Ik heb geen lief Ik heb cellulitis Ik ben te lui om te sporten Weet wel zeker dat ik honderd psychische problemen heb Ik snoep teveel Mijn tieten hangen Ik heb geen geld Ik wil klussen maar er eigenlijk niets voor leren En dit klinkt heel donker en zwart maar dat is het niet. Dat komt nog... Hihihi Fleur, lijkt mijn verhaal wel...Alleen mijn pa kun je niet breken.Daar kun je mee van Belgie naar Engeland drijven:D;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 SnoepjeIk veronderstel dat je niet in mijn kast ligt.Ik spreek je later nog Rae? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 blondieGone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Fleurie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 fleurnee lig niet in jou kast maar ben wel heel lekker.... om op te vreten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Fleurtje, eender hoe, maar je brengt me steevast aan het lachen, en mij net alleen denk ik. Uwen uitleg is schitterend gewoon Toch hoop ik dat je je morgen beter voelt Blondje (of moet ik zeggen "muts") en dat geldt ook voor jou hé Zo, ben er mee weg, ik ga filmpje zien, is lang geleden. Tot morgen waarschijnlijk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 quote: Originally posted by: snoepjefleur nee lig niet in jou kast maar ben wel heel lekker.... om op te vreten Snoep, je doet je naam eer aan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Zeg maar muts Will:heart:Jij mag dat zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Goedenavond saam,excuus dat ik vanmorgen zomaar van de draad verdweenna aan Borretje te hebben gescherven dat ik weet hoe zezich kan voelen.Ben zelf ook een keer 6 maanden en kort daarna nog eens 3 maandenopgenomen geweest, vandaar.Ook ik heb ik de kliniek situaties meegemaakt waarvan ik dacht"dit is oneerlijk".Ik voelde me nogal ontheemd de 1e paar weken thuis.Nu begint het eindelijk weer als een thuis te voelen.Fijne avond nog allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 blondiefleur vind van niet want die gaat gewoon ofline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Kom dan maar bij mij hoor Snoep !!! Ondankbaar schepsel, die Fleurie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 quote: Originally posted by: albertinaGoedenavond saam, excuus dat ik vanmorgen zomaar van de draad verdween na aan Borretje te hebben gescherven dat ik weet hoe ze zich kan voelen. Ben zelf ook een keer 6 maanden en kort daarna nog eens 3 maanden opgenomen geweest, vandaar. Ook ik heb ik de kliniek situaties meegemaakt waarvan ik dacht "dit is oneerlijk". Ik voelde me nogal ontheemd de 1e paar weken thuis.Nu begint het eindelijk weer als een thuis te voelen. Fijne avond nog allemaal. Lieve Bor, zo vreemd is het dus niet dat je nu effe niet weet hoe je je moet voelen...PS. Thnx Albertina:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden