Oscarke Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 ik kom hier dan ook zomaar effe binnenwippen, en de vraag is weer ..........wat morgen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik denk dat ik morgen om 7 uur opsta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 de alcohol zit in het lijf, ik kruip eronder, dikke kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Welterusten Oscar, morgen is er weer een heerlijke dag. Hoop ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik heb niets te denken, moet er gewoon om 6 uur uit.Eigenlijk nog weekend maar om 11 uur vergaderen en heb nog het een en ander voor te bereiden.Dus gelijk met W opstaan, samen ontbijten en aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik moet een uur vroeger op .Slaapzacht Oscar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Euhm een uur vroeger dan Jaap dus. Niet een uur vroeger dan Teveel god zij dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Stomme pc! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 slaapwel, raam ruim open en frisse lucht.....nu ben ik op mijn best, morgrn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Fibo,Heb hier in het openbaar nare dingen gezegd, Fleurtje heeft me een spiegel voorgehouden.Wil je dus nu ook in het openbaar mijn excuses aanbieden.Sorry, hoop dat je er overheen kunt stappen,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik denk klinkt misschien wat nonchalant, maar de laatste 3 weken wordt ik wakker om kwart voor 7. Kennelijk is dat mijn tijd. Ik moet mijn eigen tijd indelen. Het wordt steeds vroeger dat ik opsta. sinds ik gestopt ben.Daarvoor lag ik er vaak tot 10 uur in. Maar ging ook later naar bed. Logisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 ik ben kapot...ik ben compleet gesloopt....2 dagen verjaardag dat is het niet hoor!wel heb ik 3 hele biertjes gedronken vandaag, maar nu weer aan de "dunne"Limo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 even terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Als je wat ouder wordt heb je minder slaap nodig Jaap Teveel heeft echt iets met spiegels Lenie, toch goed gedaan niet? Je vreesde er enorm voor en kijk..aan de limo. Ik ga maar eens naar boven. Was een bewogen dag. Kaats van de plafond naar de grond. Sorry voor al de ophef die ik veroorzaakt mag hebben. Ben nogal een flapuit van tijd tot tijd. Morgen is het vast beter.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Goedenacht Fleur, en die onrust gaat hier nog lekker door. En ik snap er helemaal niets van omdat ik niet gevolgd heb. Iets met spiegels, scherven brengen geluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Fibo,Je hebt gelijk en ik besef dat, ik zal het berichtje weghalen.Maar het is geschreven en gelezen, dus gezegd...Ik kan niet anders dan nogmaals mijn spijt betuigen, ik liet me meeslepen.Sorry,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 ja Fleur..ik moet...ik moet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Dat doet me plezier Fibo,Geloof dat ik straks kan gaan slapen zonder me zorgen te maken dat ik mensen zeer heb gedaan.Nou ja, zonder dat ik het goed gemaakt heb.Heb het al eens eerder hier neer gezet, van Mijnheer Pofee op lagere school in Neuville moesten we dit gedichtje van buiten leren en het is me altijd bij gebleven.'t Is goed in 't eigen hert te kijkenNog even vóór het slapen gaan,Of ik van dageraad tot avondGeen enkel hert heb zeer gedaanOf ik geen ogen heb doen schreien,Geen weemoed op een wezen lei;Of ik aan liefdeloze mensenEen woordeke van liefde zei.En vind ik in het huis mijns herten,Dat ik één droefenis genas,Dat ik mijn armen heb gewondenRondom één hoofd, dat eenzaam was...;Dan voel ik op mijn jonge lippen,Die goedheid lijk een avondzoen...'t Is goed in 't eigen hert te kijkenEn zó z'n ogen toe te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Okay, ook ik duik m'n grafkist weer in. Ontslaap wel, allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ontslapen betekent letterlijk wakker worden maar wordt gebruikt als eufemisme voor sterven.Snap best dat jij wakker worden bedoeld Gunn maar wou het toch even zeggen.Slaap lekker in je kist, ik kruip dalijk in mijn waterbed met donzen dekbed, 't is maar wat je lekker vind... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Dag Gunn, morgen een wederopstanding.Ik ga ook,Zaterdag realiseerde ik me dat bij het etentje vrijdag niemand gedronken heeft. Nou ja op de witte wijn in de paddenstoelen na dan. Wat gebeurd er toch? Nou ja niets aan de hand eigenlijk.Een goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 @Teveel,Grafkist... Ontslapen... 'k dacht dat een slim persoon zoals jij 't verband en daarmee ook de scherts wel zou doorgronden. Evenzogoed, welterusten vriend.@Jaap,Jij evenzo, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik zie en ik zag hem Gunn,Welterusten vriend,Ik ga nu ook slapen anders kan ik beter een stempeltje laten maken om recht te zetten wat ik bedoelde.Slaap wel allemaal en droom mooi (hoeft niet perse van mij te zijn, er zijn mogelijk andere mooie zaken)Daag, maf ze... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeAls je wat ouder wordt heb je minder slaap nodig Jaap Teveel heeft echt iets met spiegels Lenie, toch goed gedaan niet? Je vreesde er enorm voor en kijk..aan de limo. Ik ga maar eens naar boven. Was een bewogen dag. Kaats van de plafond naar de grond. Sorry voor al de ophef die ik veroorzaakt mag hebben. Ben nogal een flapuit van tijd tot tijd. Morgen is het vast beter.. sorry voor het late bericht....'k was even een pagina of 10 aan het terug lezen...ja voelde me zo sterk...stom he?3 biertjes en hop?...over op de limo...applaus voor mezelf!!!!en dat in een "verjaardag- weekend" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 ach Fleur...ik slaap maar 3 a 4 uur per nacht.dol word ik er van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden