Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Hey ze zeggen wel dat je als je een tijdje met hetzelfde groepje vrouwen omgaat je op termijn ook op hetzelfde moment ongesteld wordt..Denk dat ik moe ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Ik moet dat eigenlijk eens checken op het werk..word morgen mijn eerste vraag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeDenk dat ik moe ben Dat verbaast me niks. Ik heb je gister bijtijds naar bed gestuurd, maar je was eigenwijs zeker? Moe zijn is soms ook wel prettig, toch? Vind ik tenmiste wel. Maar ja, ook niet altijd. Spreek mezelf nu tegen. Wartaal ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Ik heb dat nog nooit gehoord hoor Fleur. wel dat mensen na verloop van tijd op hun hond gaan lijken. Maar ik heb geen hond.Ohhh, Bol met haar chiwawa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 net terug van een beetje in de zetel dommelen, ik moet gewoon terug die pil slikken en ervoor gaan.maar die angst.....jongens toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Als je met een groep vrouwen omgaat weet je in elk geval zeker dat je nooit welgesteld wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Oeps, tricky opmerking, ben zwaar in de minderheid, ach ik hou van gevaarlijk leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Harry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 quote: Originally posted by: MupkeIk heb dat nog nooit gehoord hoor Fleur. wel dat mensen na verloop van tijd op hun hond gaan lijken. Maar ik heb geen hond. Ohhh, Bol met haar chiwawa :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Jij houdt em vast Mupke..ik pak de knuppel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Waar ben je juist bang voor Oscar? Ik heb het verhaal niet zo goed gevolgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeJij houdt em vast Mupke..ik pak de knuppel.. Ik weet niet of ik dat durf. Volgens mij is Harry heel groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 de fles water staat naast mij en mijn pilletje ook, ik denk dat ik er klaar voor ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Oooooookéééééé bangescheet...ik hou hem wel vast, haal jij de knuppel dan maar. Ge moet weten waar dat je moet grijpen hé. Zo mak als een hondje.Ik heb die lessen toch al meer dan ene keer gegeven Als het een lekker stuk is: knipperen met die ogen en koekjes met stroopAls je het in de hand wil houden: Draaien aan die handel en mak hondje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Slikken die pil Oscar..en er zeker niet op gaan drinken want dat is nu net niet de bedoeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 fleur en alle beste vrienden : verdorie, mag dit een belangrijke dag zijn in mijn leven, het moet gedaan zijn ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Doe jij dat vastgrijpen maar. Ik ben meer geschikt voor knuppel en koekjes geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Nee hoor Mup, 1.8 m en net iets in de 80 kg, bovendien zal ik me niet verzetten.Krijg net een laatste Nespresso, zo lekker spul, en dan ga ik slapen.Was vanmorgen vroeg en wil morgen ook vroeg weg.Welterusten allemaal, slaap lekker en droom mooi Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Maar jij had gisteren toch gedronken hé Oscar..mag jij dat dan wel slikken nu? Straks ben je doodziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Zie je...nu al zo mak als een lammetje :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Fleurtje ik geef je 24 uur de tijd om los te laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Dat wil zeggen dat ik als ik volharden wil ik vannacht tussen jou en je vrouw moet komen te liggen Handen zijn al weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 voila, weer een uitvlucht om ze niet te nemen. nee, ik ga nu niet slikken maar morgenvroeg hoop ik de moed te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden