Spring naar bijdragen

Donderdag 19 mei

Jean

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Het ging over het een gesprek tussen twee andere collega's. Eentje is van Nederland en zou ginder op bezoek gaan bij een jeugdvriend. Ze zou daar ook blijven slapen, apart offcourse. Haar vriendje had daar een probleem mee. Zij zei dat ze dat toch ook niet zo fijn zou vinden blablabla.

En ik dacht 'I don't care'. Als ik in de juiste stemming was geweest had het me waarschijnlijk geboeid hoor

Ik vind het ook weinig interessant. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia, goed dat je het hebt verteld en ik denk ook zeker dat je dan alle steun kunt krijgen
uit je naaste omgeving. Zelf vond ik het de eerste tijd enorm moeilijk om te vertellen
maar achteraf ben ik zo blij...de reacties waren totaal verrassend en positief!
Nu ik een tijdje verder ben gaat het vertellen me eigenlijk ook steeds makkelijker af merk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik slaap in vergaderingen ook met mijn ogen open dus ben al ongeveer getraind. Maar daar moet ik meestal niets zeggen, hier verwachtte ze een reactie natuurlijk dus heb af en toe wat gemompeld. De beste manier is gewoon naar de mond praten dan..

Op café zitten daarentegen zonder bier was toch ff anders. Voelde me geviseerd maar zat meer in mijn hoofd peins ikke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...