fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Te visueel Fleurtje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 quote: Originally posted by: ShahireAls je hier op de laatste blz gaat lezen zou je haast denken dat je op een andere site zit Jaaa. Tarzans, en naaileraren.Tsss, Fleur he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 en naaileraressen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Dat fris en fruitigdeel komt vanzelf Lidia. Nou ja, niet vanzelf natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Die naaileraressen zien er toch niet zo handig uit hoor. Wie gaat er nu niet voor de nieuwe man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Stomme pc! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeHet ging over het een gesprek tussen twee andere collega's. Eentje is van Nederland en zou ginder op bezoek gaan bij een jeugdvriend. Ze zou daar ook blijven slapen, apart offcourse. Haar vriendje had daar een probleem mee. Zij zei dat ze dat toch ook niet zo fijn zou vinden blablabla. En ik dacht 'I don't care'. Als ik in de juiste stemming was geweest had het me waarschijnlijk geboeid hoor Ik vind het ook weinig interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Lidia, goed dat je het hebt verteld en ik denk ook zeker dat je dan alle steun kunt krijgenuit je naaste omgeving. Zelf vond ik het de eerste tijd enorm moeilijk om te vertellenmaar achteraf ben ik zo blij...de reacties waren totaal verrassend en positief!Nu ik een tijdje verder ben gaat het vertellen me eigenlijk ook steeds makkelijker af merk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeWie gaat er nu niet voor de nieuwe man? Ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ik slaap in vergaderingen ook met mijn ogen open dus ben al ongeveer getraind. Maar daar moet ik meestal niets zeggen, hier verwachtte ze een reactie natuurlijk dus heb af en toe wat gemompeld. De beste manier is gewoon naar de mond praten dan..Op café zitten daarentegen zonder bier was toch ff anders. Voelde me geviseerd maar zat meer in mijn hoofd peins ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Wat bedoel je nu Sha dat je niet voor een nieuwe man gaat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Nieuw? Dat word op mijn leeftijd nog knap lastig. Hij mag ook wel tweedehands zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Aicha, ik hou het bij die ik nu heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Wat is geviseerd Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 quote: Originally posted by: MupkeNieuw? Dat word op mijn leeftijd nog knap lastig. Hij mag ook wel tweedehands zijn. 2 voor de prijs van 1.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Tweedehands....op een ouwe fiets moet je het leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Geen nieuwe man voor Sha??? Geen naaiende tarzan met een keukenschort aan? Vreemd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Hola, ik hoef niets meer te leren he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Sha,Dat bedoel ik nu, het wordt steeds makkelijker, de reacties zijn anders, positiever dan je verwacht had en het levert je steun op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ah zoooooooooooo!! Ben ik ff terug mee..Nu ja, meer voor mij dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Fleur heeft een hele slechte invloed op mij. Dat jullie niet denken dat ik normaal gesproken zulke rare praatjes heb. Ben altijd heel keurig.Ajuus en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 quote: Originally posted by: MupkeHola, ik hoef niets meer te leren he! :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Sha, ik geef je groot gelijk gooi niet weg wat je gevonden hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Blame it on the dog!!Nou ja, heb ik het nog gedaan ook..Ach ja ik heb nen brede rug (niet letterlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden