fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Tokking to me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Terug van de sportschool, tjonge wat een tarzan's daar toch altijd, lijken allen op Johnny Weismuller. Ja Fleur, dat ken ik van dat soort gesprekken. Vaak probeer ik mezelf dan op te peppen en het gesprek samen te vatten en richting te geven in de zin van goh dat doet me denken aan ... Bla bla. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 . Tarzans .Binnen de korste tijd kan je je daar mee meten Jan. Bovendien is overdreven gespierd nooit echt supermooi. Maar waar ga je sporten eigenlijk? Kom ik ze voor de zekerheid toch eens checken Ik kan me meestal met moeite focussen op zulke gesprekken. Vragen dan wat ik van iets specifieks vind maar eigenlijk interesseert me dat niet echt zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Juist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Nee hoor, ik ben niet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 :D Mij ben je onderweg ff verloren.Juist...?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Mups Leuk programma op tv? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Nou Fleur je zegt gewoon dat het belangrijk is dat er naar hun mening geluisterd wordt, ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ik zou het niet weten Fleur. De tv staat hier uit. Nog ff hier gluren voordat ik naar bed ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Dat is het probleem juist Jan. Ze vragen mij naar mijn mening en het enigste waar ik aan denk is 'me don't care'.Maar heb het goed aangepakt denk ik. Met sommige mensen vlot een gesprek ook gewoon veel beter dan bij een ander. En anders is het ook maar zo, niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Owww ik dacht dat je tv waard gaan kijken Heb je niet iets in je hoofd dat je graag zou doen om zo weer je sociale contacten uit te breiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Doe eens een voorbeeldje dan van what joe don't care. Kan ik er rekening mee houen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Het ging over het een gesprek tussen twee andere collega's. Eentje is van Nederland en zou ginder op bezoek gaan bij een jeugdvriend. Ze zou daar ook blijven slapen, apart offcourse. Haar vriendje had daar een probleem mee. Zij zei dat ze dat toch ook niet zo fijn zou vinden blablabla.En ik dacht 'I don't care'. Als ik in de juiste stemming was geweest had het me waarschijnlijk geboeid hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeOwww ik dacht dat je tv waard gaan kijken Heb je niet iets in je hoofd dat je graag zou doen om zo weer je sociale contacten uit te breiden? Dat tv kijken was al voor 8-en! Zo lang boeit het nou ook weer niet.Wat ik graag zou doen. Geoon wat kletsen, koffie drinken. Gewoon gezellige dingen. En lepeltje-lepeltje liggen met iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Goedenavond luitjes, drop er zo maar ineerst even koffie en ik zal eens terug lezenbrak van 5 uur treinen vandaagniet echt mijn hobby van die lange reizen maar ach....drank is erger zullen we maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Geef mij maar eerst de sex en dan het lepeltje lepeltje maar ook niet voor te lang want als ik slapen wil heb ik nood aan eigen ruimte But I know what you mean. Heb je meneer nog gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Meneer zie ik morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ik ga een naaicursus volgen..Misschien is de docent wel een lekker stuk dat naaien kan. Is handig toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 pfffffffffff die dubbele postings ook.Aha morgen...ga je iets leuks aandoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ik moet dus niet te lang blijven hangen vanavond. Schoonheidsslaapje doen. Misschien helpt het wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Goedeavond,nog niet bijgelezen, maar wil even iets vertellen.Gisteren kwam mijn vriendin M langs, zij is 15 jaar jonger dan ik, maar heeft een slechte gezondheid, dus dat past dan weer mooi. Zij wist vanaf het begin dat ik hier las en ik vertelde haar weleens over de wijsheden die ik hier las. Soms vroeg ze waarom ik me niet ging aanmelden, maar dat was ik niet van plan. Ik was ook niet van plan om haar te vertellen dat ik het nu wel had gedaan, maar deed het toch, ze was heel enthousiast en zei dat ik daar goed aan had gedaan. Ik geloof toch steeds meer dat we het onszelf veel makkelijker maken door het aan onze directe omgeving ons probleem te vertellen. Je krijgt dan steun.Vandaag ging ik mijn wekelijkse inkopen doen ik het vlg stadje en moest wite wijn voor een buurvrouw halen. Op weg daarheen, reed ik langs mijn vriendin en vroeg of ze mee wilde. Zij heeft geen auto. Zo had ik iemand bij die, als het nodig was mij kon tegenhouden om ook voor mijzelf wijn te kopen. Het was aanbieding, dus hebben we een doos gekocht en ik de flessen dus niet gezien. Direct naar die buurvrouw gebracht. Zij zei 2x tegen me: en volhouden hè? Buurman zat voor zijn huis met een biertje en ik ging hem een nieuwtje vertellen, hij vroeg of ik ook iets wilde, maar ik ging een glaasje water halen.Dit was mijn grootste valkuil, bij hun is het altijd gezellig met een hapje en een drankje. Zijn vrouw kwam thuis en die is ook maar eens gestopt, laatst op een feest zoveel gehad dat ze er zat van had. Maar ja, zij is niet verslaafd, dus dat is iets anders.Voor het weekend zit ik dus veilig.Nu wacht ik nog tot ik fris en fruitig opsta, dat lijkt nog wel even te duren, maar dan maar opgeven is ook geen optie.BlondieLas over je bezoek aan de HA, zie je nu hoe het mee viel? Wij zien wolven en beren waar die niet zijn. Je weet zelf wel waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk ga een naaicursus volgen.. Misschien is de docent wel een lekker stuk dat naaien kan. Is handig toch? :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Als je hier op de laatste blz gaat lezen zou je haast denken dat je op een andere site zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden