Teveel Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Borretje,Ik kan alleen voor mezelf praten, niet voor het forum, ben net thuis en had dus ook nog niet gereageerd.Ik ben trouwens ook geen stopper, sterker ik heb nu een glaasje wijn, het eerste en laatste vandaag.Gunnen doe ik je alles en bewondering heb ik ook voor je.Maar je komt van heel ver, er heeft heel veel op het spel gestaan.En dan is het even schrikken als ik lees dat je gedronken hebt ook al is het niet veel.Dat je die uitdaging met de alcohol aandurft...Het is alleen maar goed bedoeld.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Dinah,Ik ben wachtchef op een chemische plant.Vind het geweldig werk en inderdaad helemaal niet saai En jij, ook leuke bezigheden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Mooi Borretje,Lekker slapen meisje, morgen fris weer op en genieten van wat je hebt Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Plant is een Engelse term voor installatie Dinah.Je hebt fijn werk, een mooi huis.Wat is dan het motief om naar Zweden te gaan behalve dat de alcohol daar inderdaad niet te betalen is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Kan het me wel voorstellen Dinah, die Zweden wens of zijn het al plannen.Ik ben er ook nog niet uit Dinah, stoppen of minderen, dat geeft ik eerlijk toe.Heb nu een glaasje wijn zoals ik zei, en ik kan het daar vrij makkelijk bij laten, de fles hoeft niet leeg.Eigenlijk moet ik zeggen de fles hoeft niet ECHT leeg, want ik zal dalijk toch even sterk moeten zijn.En ik besef ook heel goed dat, hoewel ik het wijntje lekker vind, deze avond helemaal niets minder was geweest als ik daarstraks een Nespresso of een tomatensapje had genomen.Het is moeilijk en wij, ik in elk geval, zitten raar in elkaar.Hou jij het maar lekker droog want hoe je het ook wend of keert dat is gewoon het beste Harry, de twijfelaar (om even Haddock zijn schaduw te spelen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Truste Dinah, slaap lekker.Wilde eerst nog even in een van mijn Henning Mankell boeken kijken of daar ergens in staat hoe je dat op zijn Zweeds zegt, maar leek me toch een beetje flauw.Slaap lekker en droom maar van dat mooie land,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Jopie,Wilde afsluiten en zag je toen.Kan niet laten je een heerlijke nacht te wensen.Dag Jopie, slaap wel,Harry:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden