fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: YvonneIk geloof inderdaad ook dat er wel bepaalde eigenschappen bij een sterrenbeeld horen... En wat die voorspellingen betreft, ik lees ze elke dag in de krant ... zijn ze aardig voor me dan geloof ik er heilig in... en anders zeg ik dat het gewoon onzin is Maaru Fleur, wat ben ik dan volgens jou? En klopt het een beetje?? Jij klinkt als een maagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Hihi... en klopt het ook in jouw ogen dan Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Volledig Vonneke. Ik had een heel goede vriendin op de hogeschool met net dezelfde horoscoop. Ze was over het algemeen altijd redelijk nuchter, kon mooi relativeren en ik keek er als totaal het tegenovergestelde en net ook weer niet heel fel naar op. Ze hield me in balans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Verder weet ik niet zo veel over de eigenschappen van. Ik merk wel dat bepaalde sterrenbeelden me over het algemeen beter liggen dan andere maar dan ook weer niet altijd. Een mens is meer dan een sterrenbeeld natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Okeeee... Klopt inderdaad wel een beetje ... Ennu, wat is jouw sterrenbeeld dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Japie mag hoor. Alles went. Het komt allemaal wel weer goed, denk ik. Zonder die downs kan het ook niet omhoog. Laat ik zo maar zeggen. En ik wat ben ik voor sterrebeeld? Denk jullie. Makkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Uhhhhh, ook een maagd Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: borretjeSchorpioen Fleurie.. Ik ben schorpioen. Niks mis mee..btw. Waarom zou er iets mis mee zijn? Schorpioenen zijn gevoelige mensen..steken soms venijnig..maar interessant beestje.Wil ze wel niet in mijn schoen Btw ik heb ooit een liefje gehad met als sterrenbeeld schorpioen. Was er helemaal holderdebolder van. Zo krachtig dat hij was, zo intens, zo op zijn benen dat ik bijna niet zag hoe enorm kwetsbaar hij bleek. Verliefd ben ik nog niet op jou natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Heb jij dezelfde horoscoop als mij Jaap???Ik gaf een hint en dacht dat ik ongeveer dezelfde hint in die van jou zag :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: Yvonnequote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: borretje72..Von.. Goed jaar Goed perenjaar dus... Fleur ook van die tijd? Jonkies dus aanpassing: zinnetje toegevoegd. sjonge.....'k word oud?!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Oh gutteguttegut... Nou ga ik me nog veeeel blonder voelen dan ik al deed... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: YvonneOkeeee... Klopt inderdaad wel een beetje ... Ennu, wat is jouw sterrenbeeld dan? Ik gaf een hint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Japie.....Alles went, behalve een vent......Even serieus: sterkte met alles wat (even) moeilijk voor je is!!!Ik waardeer je bijdragen (uitspraken) aan dit forum.Mag het nog 1 keertje???: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 wat een ..... leeftijd toch dat 18....krijg dus net te horen dat alle 2 me mannen niet thuis komen.ik vind dit niet leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 de term "tot in de pruimentijd" werd vaak gebruikt door P.C.Hooft toen die in het Muiderslot verbleef,daar was nl een grote pruimengaard aan verbonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Ik gaf geen hint, of het was onbewust. Maar maagd is fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Begin te twijfelen of Jaap een hint gaf..nu ja dan gaf ik er in ieder geval twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Oh Bor, ik geloof het direkt, denk inderdaad dat homeopathie hartstikke veel goeds brengt. Zo jammer dat veel gewone artsen hun ogen daarvoor dicht doen..De regulier artsenkunde samen met homeopathie .. zou zo een mooie combinatie zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Bor, ik geloof daar ook wel in. Homeopathie. Ken ook voorbeelden van mensen die aan het kwakkelen waren en er mee geholpen zijn. Terwijl gewone artsen het niet meer wisten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Fleur, schiet mij maar lek hoor, die hinten zijn dus helemaal aan mij voorbij gegaan... maar heb er ook geen sikkepit verstand van... Das niet leuk Lenie... zomaar opeens?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 BedtijdSlaapwel garnaaltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeHelemaal goed Lenie. Dat vind ik mooi. Maar dat wisten we al van elkaar, vermoedt ik:heart: jawel....en nog meer..hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Luitjes... tis voor mij ook al lang bedtijd... Ik ga ook. En Fleur... ik ga wel pluizen... ff kijken of ik nog iets kan vinden wat bij je past... Trusten allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Ze hield me in balans Zonder die downs kan het ook niet omhoogNu kan je er niet naast vonneke Slaapwel gekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: JaapJapie mag hoor. Alles went. Het komt allemaal wel weer goed, denk ik. Zonder die downs kan het ook niet omhoog. Laat ik zo maar zeggen. En ik wat ben ik voor sterrebeeld? Denk jullie. Makkie. weegschaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden