Soothe Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Gunn,Lijkt me ook geen slecht idee, als je nog even mee wilt.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Hoi Marjo. Het was indrukwekkend.Ik wilde niet meer terug.Compromis, in het najaar gaan we weer,Zelfde locatie.Groet en knuf.Houd je bijeen.Nu ga ik slapen.Mooie dromen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Gunn, die uitslag, das niet zo mooi, had je ook af en toe pijn?Stoppen kan je trouwens een goed gevoel geven hoor. Zeker na een week of 3 had ik echt een super gevoel. Ik heb toen ook pas echt besloten niet meer te drinken. Dat goede gevoel gaat weer over helaas, toch voel ik me er goed over. Hoop ook dat je je er goed over gaat voelen, dat je pal achter je besluit gaat staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Welterusten Sooth,Toch weer een nieuwe nuchtere ervaring rijker dus, na al die jaren.Ja en naar Frankrijk gaan, dan weet je dat er gedronken wordt. (Waar niet trouwens) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 @Soothe, slaap lekker.@Jaap,Ja, 'k schrok ook wel even. Maar 'k hoef volgens m'n huisarts niet te wanhopen. Hij verwacht dat m'n lever nagenoeg volledig zal herstellen. Niet meer drinken, voldoende rust, een uitgebalanceerd dieet (moet 'k nog voor naar de voedingsdeskundige) en de lever zal stukje bij beetje weer normaal worden. De leverwaarden zouden binnen een maand weer normaal moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Dat klinkt hoopgevend. Gezond eten kan ook nog heel lekker zijn dus dat lijkt me geen ramp, dat eten. Het beste. Ik ga ook mijn bed opzoeken.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Ook ik ga slapen.Welterusten, allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden