fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 :(Wat is dat toch met iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Ach Fleurtje sweet...Hou je mond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: marjoAch Fleurtje sweet... Hou je mond! Zal het gaan ja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Hey Mups??? Als je nog leest...ik word steenrijk!! Zeker weten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 En wie zie ik nu binnenkomen terwijl ik net de deur uit wil gaan?Soothe! hoe is het met je??Wat fijn om je weer te zien!Missed you.Hoop dat je het goed hebt gehad!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Yek!Het gaat om focus en beheersingMaar als dan niet //Ook okeeBut don't pretend.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: MupkeHad ik vandaag al gezegd dat ik van je hou? Als je het tegen mij hebt...nog net niet . Als je het niet tegen mij hebt wordt het hoog tijd dat je het nog eens zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: marjoYek! Het gaat om focus en beheersing Maar als dan niet //Ook okee But don't pretend.. tokking to me? Ach ja...maakt niet uit...heb je nooit begrepen, zal ik nooit doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Tegen wie zou ik het anders hebben Fleurtje. :$ Ik word altijd blij als ik je lees.Vertel es, die centjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Bonsoir Mesdames et Messieurs.Primula, Ça va bien!! Et toi aussi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Heee ouwe man, ben jij er ook weer:PHaaaaaai everybody Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: MupkeTegen wie zou ik het anders hebben Fleurtje. :$ Ik word altijd blij als ik je lees. Vertel es, die centjes? Nou vergeet die centjes al maar. Nog niet zo lang geleden ging er een camera over de toonbank voor 1,...miljoen euro. Alleen aziaten leggen volgens mij zoveel geld neer..Had ik een heel oude camera van mijn broer. Jieeeehaaaaa Fleur gaat gemakkelijk verdienen. Is diene maar 50 euro waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Focus en beheersing???Misschien wel, misschien niet. Die eerste laten staan, daar gaat het om en dan de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Was dat een camera met gouden wieltjes Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeNou vergeet die centjes al maar. Nog niet zo lang geleden ging er een camera over de toonbank voor 1,...miljoen euro. Alleen aziaten leggen volgens mij zoveel geld neer.. Had ik een heel oude camera van mijn broer. Jieeeehaaaaa Fleur gaat gemakkelijk verdienen. Is diene maar 50 euro waard Jaja en bladiebla. Jij zou binnenkort rijk worden schreef je net! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Yep Bammie,Het was klasse.Jij en uw ega ook goed?Een:present: voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: BamBamWas dat een camera met gouden wieltjes Fleur? Awel nee BB. Diene zag er vooral oud en versleten uit. De mijne zal nog te jong zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: fleurtjeNou vergeet die centjes al maar. Nog niet zo lang geleden ging er een camera over de toonbank voor 1,...miljoen euro. Alleen aziaten leggen volgens mij zoveel geld neer.. Had ik een heel oude camera van mijn broer. Jieeeehaaaaa Fleur gaat gemakkelijk verdienen. Is diene maar 50 euro waard Jaja en bladiebla. Jij zou binnenkort rijk worden schreef je net! Gij wou al komen afluizen hé Zo gaaaaaaat datte ni zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeGij wou al komen afluizen hé Zo gaaaaaaat datte ni zenne Hoe kom je daar nou bij??!! Gewoon nieuwsgierig en blij voor je. Ik ga er van tussen. Forummoe. Slaap lekekr straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: fleurtjeGij wou al komen afluizen hé Zo gaaaaaaat datte ni zenne Hoe kom je daar nou bij??!! Gewoon nieuwsgierig en blij voor je. Ik ga er van tussen. Forummoe. Slaap lekekr straks Hou ook van jou Slaapwel mooie meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Nog even gauw; Soothe welkom thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Alles wel beste vriend. Fran is ambetant, zegt ze zelf hoor! Zal wel weer over gaan zeker?Ach Fleur, wat moet je nou met een miljoen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: BamBamAch Fleur, wat moet je nou met een miljoen:huh: Heb je ff tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 quote: Originally posted by: BamBamFocus en beheersing??? Nee natuurlijk nietGewoon doen waar je zin in hebtDaar is geen drank bij nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden