Spring naar bijdragen

Zondag 5-6-2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
bolletje

Fleurie je kan hem ook met de stofzuiger opzuigen. Poppetje gezien, kastje dicht.
;)



Hij is vertrokken..nee niet naar het hiernamaals maar naar een ander plekje. Nu ja zolang hij niet op een gegeven moment plots weer opdaagt als ik het één of ander iets verplaats kan ik er ongeveer mee leven. Na een tijdje ben ik het toch gewoon vergeten :D
Met de stofzuiger?? Nee zenne dan zit dat beest daarin. En ik heb horen zeggen dat die daar weer terug uitkruipen.
Ik zeg wel tegen dochter dat hij gestorven is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fleur als je dan echt bang bent pak dan de stofzuiger. wel meteen de zak sluiten dan en weggooien anders gat ie je vannacht lopen plagen. door over je gezicht te lopen enz om uiteindelijk in je mond te lopen en doorgeslikt te worden. :o

bollie er is een flink onweer geweest hier, misschien trekt het naar jullie toe en heeft puck daar last van. de mijne vonden het deze keer ook niet leuk. ik ben uiteindelijk maar weer eventjes in bed gekropen :D en K&B kropen lekker dicht tegen me aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Teveel

Verplaats je nu eens in die spin, wat er gebeurt als je in stofzuiger gezogen wordt...


Een spinnetje wil niet minder graag leven dan een hondje of zo hoor!




Er is vast iets waar jij bang van bent :D..jij grote sterke man..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har. de spin blijft leven hoor, er zit genoeg voedsel in die zak, en als je hem weg gooit kruipt hij er gewoon weer uit.:)

Snoepje, die gezelligheid krijgt je terug hoor, maar er moet eerst een hoop bagger opgeruimd worden.
Hoelanger je gezopen hebt, des te meer bagger. En het heeft ook te maken met hoe pijnlijk die weggedrukte gevoelens zijn. Maar als je dat opgeruimd hebt komt er meer plaats voor leuke en fijne gevoelens. Ook afhankelijk van hoe je een beetje in elkaar zit natuurlijk.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe krijg je het gezelligheids gevoel terug maar dan zonder drank???????????








Welke gezelligheidsgevoel bedoel je juist? Bedoel je als je uitgaat met vrienden?


nee als ik aan me wijntje zat vond ik het altijd zo gezellig maar nu vind er nu gewoon niks meer aan zonder en dan ga ik maar vroeg op me bed liggen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

fleur welles let maar eens goed op. eigenlijk had je deze spin een klein touwtje om het pootje moeten doen en dan als de andere komt een ander kleurtje touwtje. nu weet je niet welke het was het mannetje of het vrouwtje. (die zitten nu samen gezellig te kletsen en te bedenken hoe ze je kunnen plagen. ze slaan zich vast met de pootjes op de buik van plezier)

snoepje ben je niet gewoon boos omdat jij niet kunt drinken en een ander wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
snoepje

hoe krijg je het gezelligheids gevoel terug maar dan zonder drank???????????













Welke gezelligheidsgevoel bedoel je juist? Bedoel je als je uitgaat met vrienden?






nee als ik aan me wijntje zat vond ik het altijd zo gezellig maar nu vind er nu gewoon niks meer aan zonder en dan ga ik maar vroeg op me bed liggen



Ken dat gevoel wel..
De vraag is wat maakt het net gezelliger? Is het de roes die je dan voelt? Want uiteindelijk is er maar één ding dat je letterlijk een ander gevoel kan geven en dat is de alcohol die er in zit. Of is het gewoon de actie van een glaasje wijn te mogen?
Thuis heb ik er niet zoveel last van maar wel als ik op café ga (wat nog niet veel is gebeurd). Gewoon omdat ik thuisdrinken niet associeer met gezelligheid. Ik dronk thuis omdat ik me verveelde etc..en dat is iets dat er gewoon uit moet.
Op café is het nu wel anders dat gevoel en moeilijker. En op zulke momenten twijfel ik ook soms. Maar vraag me altijd af of het wel zo veel gezelliger wordt als ik één biertje neem? Misschien wel...misschien ook niet. Het automatisch denken bier=gezellig doet me toch terugdeinzen. Niet omdat ik het niet onder controle zou hebben maar ik hou gewoon niet van die associatie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
snoepje

snoepje ben je niet gewoon boos omdat jij niet kunt drinken en een ander wel?






ja igor heel erg...als ik anderen zie drinken ben ik heel erg boos en jaloers


en jij????




Ooowwwhhh dat is iets anders natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

snoepje ik kan het heel goed hebben dat anderen drinken.
ik kan er niet mee omgaan. ik drink/dronk altijd als ik alleen was. en ik vindt het eigenlijk niet eens lekker. van de week heb ik een smerig goedje gedronken en waarvoor????? stomstomstom ik val in slaap en de avond of dag is voorbij voordat ik er erg in heb. de volgende dag weer duf en met schuldgevoel opstaan, dan denkend vandaag drink ik niet meer en toch maar weer in die rotdraaimolen terecht komen :devil:
ik wil er weer uit. ik hou niet van dingen waar ik geen controle over heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...