Shahire Geplaatst 10 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ja Jaap, feestje is afgelopen Nu even rust in de tent........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunnquote: Originally posted by: DenkerJullie moeten melk drinken. Goed voor baby's dus ook voor ons. Hmm, 'k heb anders g'lezen. Babies maken een enzyme aan die de lactose in melk kan verteren. Naarmate we ouder worden staakt de aanmaak van dat enzyme. Zuivelproducten zijn eigenlijk niet al te goed voor volwassenen. Ja, dat lees je dan wel eens in de Quest. Voer voor pseudo-intellectuelen. Ik denk dat de levers van echte ADBers eindelijk vakantie hebbenwant reken er maar op dat die ook heel wat keren gestaakt hebben hoor:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Mup, dan moet je toch maar naar de meeting komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Lenie, Max, Jaap, Gunn en de rest,Dit - Deense - radiostation is wel aardig. Je kunt hierop genre selecteren.DR NetradioAls je op de button linksboven 'Vælg livekanal' klikt krijg je een keuzemenuutje met de publieke omroepen en veel internetradiokanalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: GunnHé Mupke, I'm still vacant... = P You just made me een happy woman Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Had je echt een feestje Sha of was het net zo echt als dat de dames Yvonne en Igor elkaar ophalen voor de sportschool?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Volgens mij hebben ze overuren gedraaid Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 kan niet anders Mup....Ik moet er dan wel om lachen, geen melk drinkenvoor een enzym wat blijkt te staken naarmate we ouder worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: JaapMup, dan moet je toch maar naar de meeting komen. Ik ben al voorzien Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Toch hoorde ik laatst ook dat we helemaal geen zuivelprodukten nodig hebben.Maar ik geloof daar maar voor de helft in. We hebben toch wel calcium nodig? En dat zit in melk enzo.Dus karnemelk drink ik wel. Vind ik ook gewoon lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 nee marc..je snapt het niet hahahahahavrijdag avond is radio 2 avond!!( voor mij..wink) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Witte, net als Igor en Yvonne.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 @Mupke,Calcium zit oa ook in broccoli en and're groenten. Daarvoor hoef je geen zuivel te eten/drinken. Echter, vitamine B11 (of 12, weet 'k niet precies meer) zit alleen in dierlijke producten. Je hebt er dan ook zéér weinig van nodig. Slechts 2.5 microgram per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 ik sluit afsjugt..........ajuus.tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Melkproducten staan nog altijd in de schijf van 4 van het voedingscentrumdus echt slecht zal het niet zijn hoorIk dacht het al sha, maar ja soms ben ik een beetje blonT;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: JaapKant B was afgelopen, Sonic Youth. Nu The Cure, Boys Don't Cry. Vriendin niet thuis, dus hij mag lekker hard. Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! The Cure... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik volg het niet helemaal Gunn. Van de calcium heb ik toch wel meer nodig dan 2,5 microgram per dag? Over mijn vitamine inname maak ik me geen zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Fleurtje :sun::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: MupkeFleurtje :sun: :sun: Gaat al iets beter. Heb zelfs mijn doosje gekocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeGaat al iets beter. Heb zelfs mijn doosje gekocht Ja, sorry. ik had niet zo door dat het niet zo goed met je ging.Goed van je doosje. En je hebt een nieuw onderschrift. Zag ik eerder deze week al hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 @Mupke,Neen, 'k bedoelde te zeggen dat Calcium ook voorkomt in plantaardig voedsel. Maar sommige mineralen/vitamines moeten we uit dierlijk voedsel halen om er voldoende van binnen te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 als je je doosje maar niet verkocht hebt Fleur:DNou Hannah, je chat lang genoeg om met een melkchat om te kunnen gaan toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Miaaaaaaaaauwwwwwwwww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 The Cure was allang afgelopen,Zat al weer bij Mudhoney, Touch Me I'm Sick. Goede titel.Ik moet ook nog even wat aan mijn interieur doen, het is een beetje een puinhoop nog. Een kastje paste niet omdat er een verwarming stond. Heb maar een hap uit de kast gezaagd, dus overal ook nog zaagsel.Mup, snel geregeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Dat wist ik niet Gunn. Broccoli eet ik omdat ik het lekker vind, en omdat het gezond is vanwege de vitamines. Maar er zit dus ook calcium in.Vrouwen boven een bepaalde leeftijd (die we hier verder niet noemen ) moeten extra calcium hebben he. Dus daarom ook drink ik elke dag karnemelk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden