Primula Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Vergeet ik even:Niets: achterstallig inderhoud: complimenten!Levert je niets dan goeds op!Leuk: Niets/goeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ik kruip ook bedje in.Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ach, iedereen net naar bed? Welterusten Prim , Gunn sweetie en Fleurtje. lops Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 was ook nog even op een ander draadje:pact: goeie genade: sterkte hoor en zet em op!Mupke: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: Primulawas ook nog even op een ander draadje: pact: goeie genade: sterkte hoor en zet em op! Aanpassing: er gebeurde op de dagdraad al zoveel... Mupke: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Hup hup, nu echt naar bed Prim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Mups: wat is lops?Kwam het al eerder tegen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Lops is een verspreking van Fleur. Die wilde een keer de kus-emoticon voor me plaatsen. die wordt geschreven als :lips. En ze had geen zin om hem te selecteren dus typte ze het voor het gemak uit. Met een tikfoutje en toen stond er lops i.p.v. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Oeps, moet er weeral vandoor, duty callsSlaap ze iedereen en tot morgen misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Nog aan het werk Will? Koud he? Of bij jullie niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Welterusten Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: snoepjehoop verdriet hier weer relatie oudste zoon gaat niet goed,komt weer thuis wonen ze hebben een kleine van 10 maanden oud heel de nacht liggen malen hier over Hey lief grietje ik lees nu pas de dagdraad van vandaag, heb er ook uitgelegen qua computerwonderlijk dat ik sinds gisteren al aan je loop te denken........heeft vast zo moeten zijn, wij maatjes.......morgen maar even contacten he!!wat een *zooi voor je, wat een zorgenmaar geef niet op, jonge mensen zijn het,kan nog vele kanten op...you never knowik denk aan je mijn mobje ligt naast me vanachtje andere posting heb ik ook gelezengelukkig herken ik dat lettertype niet we houden het erop dat je toetsenbord niet goed werkte op dat momentKnuffel van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Voor iedereen alvast een slaap lekkerik sluit hier aftot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Slaap lekker allemaal,ik heb een heerlijke ''droge'' dag gehad, m'n ''probleempjes'' even geparkeerd en vollop genoten, en ik wil toch zeggen dat dat een stuk makkelijker gaat zonder drank! Dus ik ben eigenlijk heel tevreden, nu thuis, wel weer wat dingen, maar nuchter is daar mee om te gaan, dronken, had het me angstig en onzeker gemaakt, zal toch niet volwassen gaan worden??? nu lekker slapen, em morgenochtend weer refu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Goed nacht, ik ga ook bijna slapen, ben zelfs moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 fleurIgor had niets gezegd als jij het niet had gevraagd in de eerste plaats. Misschien schaamde ze zich..kan zijn. Ik wil absoluut niet zeggen dat ik geen begrip toon voor een terugval. Me like Igor Ik vind het héél spijtig dat ze zich niet zo goed weet te herpakken.en toch blijft me dit dwars zitten. ik heb altijd eerlijk verteld als ik gedronken had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Truste, slaap lekker, Igor, allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden