Gunn Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Dag, Borretje. Wel wat vroeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Fijne avond Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ben er ook weer even... En heb in razend tempo de dag van vandaag doorgenomen... Oog viel op de berichtjes van Woman waarin ze vertelt dat ze bitcherige sms-jes naar krullebol heeft gestuurd.. Woman... je vond hem zo aardig.. waarom ga je niet een gewoon gesprek met hem aan over wat je dwarszit? Daar kan toch veel meer uitkomen dan uit een sms???? Oog was nog ergens blijven steken... maar dat ben ik al weer kwijt helaas.. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Hoi Allemaal,Ik kwam juist nog even kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Hoi AR... alles goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 dank je wel nog voor de felicitaties op mijn verjaardag Ups en downs heb ik tot dusver gehad, maar ik weet bijna zeker dat ik nu de kracht weer heb om er van af te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 ja beterder Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Yvonne, ben je nu een oog kwijtgeraakt ofinterpreteer ik iets verkeerd misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Helemaal gelijk in. Ik moet echt nog leren om niet om me heen te schoppen als ik me rot voel. quote: Originally posted by: YvonneOog viel op de berichtjes van Woman waarin ze vertelt dat ze bitcherige sms-jes naar krullebol heeft gestuurd.. Woman... je vond hem zo aardig.. waarom ga je niet een gewoon gesprek met hem aan over wat je dwarszit? Daar kan toch veel meer uitkomen dan uit een sms???? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Man, man, man, 't regent hier met emmers uit d'hemel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Precies, zo ging het...... quote: Originally posted by: fleurtjeevening Woman: maar waarom stuur je hem een kribbig smsje? En daarna nog één? Ik doe dat ook nogal vlug Zeker als het niet gaat zoals ik het wil..Tja Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Chieltje gefeliciteerd met je verjaardag:heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Beetje gewerkt aan mn kostuum. Nu maar eens lekker in bad. Kreeg een mooi smsje van schone prins, u weet nog wel, die man wiens land in oorlog is. Af en toe sturen we elkaar nog eens een berichtje. Hij zei: geen eelt op je hart kweken maar hart op je eelt. das om over na te denken. mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Mooi dat het weer beter gaat AR.. Ennu Marc, ik heb mijn oog weer gevonden.. was blijven hangen bij enge films, hihi.. Hoet toepasselijk... ik kijk graat op de woensdagavond naar de detectives.. maar echt enge films ... en als ik dan alleen thuis ben... beter van niet voor mij dus Woman.. sms lijkt zo makkelijk en doeltreffend... maar ik denk dat bij dingen die over gevoel en zo gaan toch een echt gesprek veel meer kan opleveren. Kan me indenken dat dat ook moeilijker is dan een berichtje. Maar ja meis.. als je echt iets met iemand wilt dan moet je ook inversteren toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Een alleraardigste film vind ik 'The Blair Witch Project'.Kent iemand van jullie deze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 @Marc,Ja, welzeker ken 'k de Blair Witch Project. Heel eng... en er g'beurt vrijwel niets. Power of suspense! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik heb er stukjes van gezien Marc, was toch een superlowbudgetproject waarin alleen maar het een en ander werd gesuggereerd?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Uit Wikipedia:"The Blair Witch Project had in totaal een budget van 22.000 dollar, maar bracht bijna250 miljoen dollar op. Het is daarmee een van de succesvolste low-budget films ooit."Ik vind het zeker de moeite waard om deze film van begin tot eind te bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Tsja............. dan ga je je toch afvragen wat je zelf verkeerd hebt gedaan :$Oh lord, waarom heb ik dat zelf niet gedaan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Aan de andere kant: zouden de mensen die dit hebben gemaakt zoveel gelukkiger zijn dan ik??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Aan weer de andere kant: Ik zou denk ik ook wel heel rijk willen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 En dat zijn er dus al vier op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 De films van Alfred Hitcock (The Master of Suspense) hebbenook vrijwel altijd wat bijzonders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Vijfde kan er ook nog wel bij... en dan stop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: YvonneVijfde kan er ook nog wel bij... en dan stop ik Die vlieger ging dus niet op Heb inderdaad wel films van H. gezien in het verleden. Maar hou het toch maar op de woensdagavondspanning over het algemeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden