jannekeW Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 hé jopie! denk je dat ik er nu niet uitzie dan;)nee je hebt gelijk... verleden week toen ik ook gedronken had zei mn collega..damn wat zie je er moe uit!!! thanx.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 slaapt iedereen nu al?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 ja ik slaap al...snurk snurk snurk................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 ben jaloers op jullie... hoop dat ik het morgen ook weer red Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 trusten! zal de hond zo uitlaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Witte, slaapse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ik zal ook eens verstandig zijn en er een beetje op tijd ingaanis de planning hè...ik ben nog niet boven eerst nog even roken, geen hond uitlaten dat scheelt qua tijd, wel de kat nog even brokjes geven.morgen weer vrolijk spik en span van mijn wolkje af om 6.30dus jullie nog een fijne voortzetting en een goede nacht voor straks gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ja Ace, er is een tijd van komen maar ook een tijd van gaan en voor mij is de tijd van gaan gekomentot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 kan iemand me voortaan om 6uur wakker maken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 iedereen al aan het slapen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 nog steeds wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 ik moet ook slapen vrees ik.. geen zin in.. nog wat leuks/aparts te melden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 haha dan gaan we nu maar naar bed... ben alleenb klaarwakker maar goed, mn meisjes zijn er morgen weer om 6uur bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 zoveel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 he ace.. jij bent er ook nog maar net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 trusten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 een vriend van mij heeft op afstand...pc naar pc mijn pc weer geupdate..was zwaar nodig en we zijn ook uren bezig geweestnu truste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 sugt....m'n kind is net thuishij heeft vrij vandaag( lees nu) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden