witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 Ik ga dr idd gewoon vanuit dat de zon nu overal zo lekker aanwezig is als hier HannahOok omdat het nu weer een anderhalf uur later is als toen je het had over invegen.solly hoor....by the way wel lekker dat je een lange nacht gemaakt heb voor jou doen dan
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 haha jaja jij zal je er wel helemaal niet in herkennen he Niwi:P
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 behalve van drank, pillen en sigaretten had ik nergens last van..blijft het toch nog vrij beperkt he...
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunn(Zucht) Goedemorgen, mensen, 'k ben m'n bed uit, maar zit nu nog half slaap'rig op de bank. 'k heb geen trek in m'n ochtendlijke beschuitje met thee. Wat lees 'k toch allemaal? ADHD, PMS, ziek'lijke jokkebrokken, fundament, fragiele kind'ren, etc. Met alle respect, maar daar heb 'k nu even geen b'hoefte aan. 'k heb überhaupt nergens lust toe op 't ogenblik. Heb 'k niet ergens nog een peppilletje liggen...? Nou Gun, hier word ik zeker niet vrolijk van.
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 Toevoeging,een hééééééééle diepe zucht.
Gunn Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 Goed, 'k ga 'Granenontbijt' (soort Brinta) van de Lidl klaarmaken. Als 'ie ook maar een beetje bij Brinta in de buurt komt, koop 'k deez voortaan. De zon komt nu pas stukje bij beetje door. De temperatuur is liefst al g'stegen met een volle graad. Van 17 naar 18 klein nulletje C.
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 Hoe deed jij dat ook alweer Albertina gelukshormonen aanmaken?Geloof op de fiets he,Nou Grunn is dat niet een uitkomst fietsen op je nieuwe fiets.Wie weet helpt t jou ook
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 Hé, lief witje,ja fietsen, natuurlijk wel een flink stukbijvoorbeeld 20 km.En ook veel lopen, ik ben nu 7 weken thuisen heb met de auto nog maar 100 kmgereden.Dat was voorheen wel anders dan reed ikmakkelijk 100km per week.
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 Hannah,ik moet je toch tegenspreken,Je kunt met ondersteuning fietsen,dat hoeft echter niet.Er zitten 7 standen qua ondersteuning ophoe hoger bijv. 6, hoe meer ondersteuning.Ik fiets op 2 af 3.Maar dat je zelf niets hoeft te doen is toch echteen fabeltje hoor.Je moet wel degelijk kracht zetten en flink trappen.
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 Dan staat 5 km zonder knuppie gelijk aan die 20 km van Tinaohh en ikzelf heb er ook 1 met een wonderknuppie:PEcht een aanrader als je op t vlakke land woontTegenwind bestaat niet meer, heerlijk
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 Hee die Jopie, opnieuw goeiemorgen voor jou dan:heart:Ohh enne verrandering zal blij zijn met je herkansing;)
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 neeeee hannah blijf nog ff.ff gezellie op de zondagmorgenOf doet t zonnetje t inmiddels bij je?
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 Er fietsen een aantal nonnen door de kloostertuin,een gegil en gelach van jewelste.Zegt de pastoor, "dames een beetje rustig andersgaan de zadels er weer op":$
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 en daar komt dan nog bij dat ik gestopt ben met roken..of wist je dat al, Witte ?
will Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 Goedemorgen (bijna middag) iedereen in de huiskamer
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 ier sie....den Will se....oe est noe, rekel ?
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: niwien daar komt dan nog bij dat ik gestopt ben met roken..of wist je dat al, Witte ? Goh niwi, daar heb ik niets van meegekregen.
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 Lol Albertina, lekker ff lachen:)Het is niet waar Niwi, ben jij gestopt met roken???Wat geweldig voor je, knap hoor!!!!Jij en iemand voor de kop stoten Hannahnaaaahhh echt nietZo ben jij toch helemaal niet...Blijf nog maar ff hoor, ik heb een harde kop
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 Hannah,jij bent toch de meegaandheid zelve????
will Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 Goe zenne, fris en monter en dat op een zondagochtend. Je kan je hier weer wentelen tussen al die lieve madammen hé
lady jane Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Geplaatst 26 juni 2011 Ongelezen: goeiemorgen mensenhet kan nog net, foei.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden