Spring naar bijdragen

Maandag 27 juni.


bolletje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even wachten hoor, ff de soep uit m'n ogen vegen. zie ik dat goed. Nee dat kan niet waar zijn. Yes yes, ZONNETJE wow wat fijn dat je nog ff langs komt. Had je berichtjes van vanmiddag wel gezien maar je was weg toen ik wilde reageren. Hoe is ie lieverd. Ben je weer terug uit het oosten? Hoe is het bevallen daar en wat zijn nu je toekomstplannen?:heart:
O ik heb het ook al gelezen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Witte zal in de komende maanden iets meer van me laten horen... beloofd :D

Bol:heart:
zoals je mss al hebt gelezen toekomstplanning is dat ik (wij)definitief emmigreer naar Israel in het najaar.
Ben nu terug in B om alles te regelen; alles moet ingepakt worden voor container= verkoop, verdeling van meubels, sorteren van wat wel en niet meegaat,... pff veel werk en veel wegdoen (=lees afscheid nemen) nog want het is niet zomaar een verhuis.
maar al bij al stel ik het goed. Israel is zaaalig en ik kan niet wachten tot we er definitief gaan wonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
igor

VOOR BOLLIE: MOCHT JE HET IDEE HEBBEN OM HET PLAFOND TE SAUSEN, PAS JE DAN OP OM NIET OP DE MUUR TE SPETTEREN. ANDERS MOET JE DE MUUR OOK WEER OPNIEUW DOEN.




zo en voor de rest..... wie wil de afwas even voor me doen?



Ik niet. Had je maar niet zo hard moeten schreeuwen tegen me. Ik heb pijn in me rug en ben zielig.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

troost je Gunn ik ben ook geen talenknobbel ,dit in tegenstelling tot mijn echtgenoot die 7 talig is zowel in spreken lezen en schrijven.... maar het Hebreeuws was van de 'moetes' wil ik me een beetje thuisvoelen in dit land (naast het engels maar niet iedereen spreekt dit)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Teveel

Zonnetje,




Klinkt allemaal prachtig maar die mensen aan de andere kant van de streep, wiens land het in feite gewoon was...


Hoe kijk je daar tegen aan?




Geen politiek circus hier zenne :P. Dat is al hetzelfde als voetbal..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom steek ik mijn kop niet in het zand..ach ja misschien een beetje.
Vind het alleen zo into your face vraag. Hey welkom terug zonneke, btw hoe denk je over de politieke situatie daar nu je zelf de Israëlische nationaliteit krijgt. Vooral natuurlijk omdat je eigenlijk op land gaat wonen dat van een ander is..
Voor mij te politiek getint maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Teveel

Ok, kop in het zand en doen of we gek zijn.




Trouwens Fleurtje voetbal is een stom, onbelangrijk en zwaar overschat spelletje.


Waar iK het over heb zijn MENSEN!




Ja maar je hebt blijkbaar over die situatie al een heel uitgesproken politieke mening. Het is een eindeloze discussie die ik liever niet volg. Maar nogmaals dat is persoonlijk. Misschien dat zonneke het daar wel graag over heeft.
Don't mind me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...