Mupke Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 He zonnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik mag er niet mee lachen...en ik neem je reactie echt heel serieus ...hand op het hartMaar "En 'Libellelzezeressen'???" deed me toch ff grijnzen vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: Zonnetjehey Fleur eindelijk op dezelfde golflengte.... Hoe gaat ie??? Ben benieuwd...nog leuke dingen opgegraven??Ben je terug in het land? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 hey Mups!!!... eindelijk eens terug oude bekende hoe gaat het met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Met mij gaat het goed Zonnetje. En met jou? Jeetje, wat was jij lang weg. Hebben ze daar geen internet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 ben terug in B Fleur, alles aan het klaarmaken voor de 'grote uittocht' ofwel begin oktober ofwel eind december hangt ervan af of ze me volwaardig erkennen .... lang verhaal maar om het op 123 te zeggen ik zal nog dit jaar 'israelie 'zijn en mij definitief settelen in Israel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 tis geen ontwikkelingsland meer hoor mups... was mss in '48 maar nu hebben ze internet...was een beetje mijn fout... echt zeer hectisch, zeer druk... 5 dagen werken en ook alle dagen Hebreeuwse lessen volgen. enkel nog op skype om met kids en M te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 M'n verbinding floept er steeds uit. Ik lees je later wel Zonnetje,. Ga je weer vaker komen hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeMaar "En 'Libellelzezeressen'???" deed me toch ff grijnzen vonneke Dat bedoel ik Fleur... Want je wilt niet weten hoeveel mensen met hart en ziel de Libelle lezen. En ik mag inderdaad hopen dat Joop het niet richting Lenie bedoelde . En inderdaad.... die andere opmerking was afkomsting van Hannah. Die vervolgens vandaag zelf ging lopen klagen over..... Sorry, maar ik kan me heel goed indenken dat Lenie zich giga afgezeken voelt. =============================================================Zon, wat leuk je weer te zien hier... Hoe ist daar??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 ga dit zeker doen zolang ik in B ben Mups! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: Zonnetjeben terug in B Fleur, alles aan het klaarmaken voor de 'grote uittocht' ofwel begin oktober ofwel eind december hangt ervan af of ze me volwaardig erkennen .... lang verhaal maar om het op 123 te zeggen ik zal nog dit jaar 'israelie 'zijn en mij definitief settelen in Israel Wow..Nu ja, de aanpassing is vast niet zo heel groot voor je. Je bent vast al helemaal ingeburgerd na daar te wonen heel die tijd.Toch knap! Je krijgt de Israëlische nationaliteit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Dus je bent nu even terug in het Belgische Zon?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Hihi, zie het antwoord al.... ja dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Hey Vonnekeginder was alles prima; ben juist vertrokken om aan de hitte te ontsnappen en kom hier in een hitte:Dleven ginder is totaal anders.. min of meer amerikaans systeem (hoe zou dat nou komen...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 VOOR BOLLIE: MOCHT JE HET IDEE HEBBEN OM HET PLAFOND TE SAUSEN, PAS JE DAN OP OM NIET OP DE MUUR TE SPETTEREN. ANDERS MOET JE DE MUUR OOK WEER OPNIEUW DOEN.zo en voor de rest..... wie wil de afwas even voor me doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Nou, Zonnetje, daar gaan we... 'Goedenavond, allemaal' in 't Hebreeuws. Laat ons versteld staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 ja krijg onmiddelijk israelische nationaliteit omdat ik met M getrouwd ben (in maart dit jaar na 18j effe gedaan om de israelische autoriteiten gerust te stellen:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: ZonnetjeHey Vonneke ginder was alles prima; ben juist vertrokken om aan de hitte te ontsnappen en kom hier in een hitte:D leven ginder is totaal anders.. min of meer amerikaans systeem (hoe zou dat nou komen...) Hihi... niet je lot ontvluchten dan dus Zon... Maar fijn dat het zo goed met je gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Joop , het zal. Ik bepaal inderdaad niet. Maar mag me wel ergeren aan... En daar laat ik het bij voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 goede avond in het hebreeuws in erev tov Gunn maar dit in fonetisch en in ons alfabet; hebreeuws totaal andersmaar in ieder geval een goedeavond aan jou Gunn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Jesus!!! Ik moet weg..Dochter eind vorig jaar in het ziekenhuis met ontstoken appendix..nu belt mijn broer vanuit het ziekenhuis. Net hetzelfde.Moet wat spullen bij mijn pa gaan halen want diene kan dat niet meer brengen..Man man tochLater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 see you Fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 zonnetje(pakt de vertaling niet, jammer...)Leuk om je weer te zien hier...In t vervolg wel ff iets van je laten horen hoor:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 sterkte fleur en kijk je wel uit...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden