fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Gelukt!! Thanks witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 En toen werd het stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Fleurtje en wat is er mis om dat " in to the face" te vragen?Ik neem aan dat als je er voor kiest om daar te gaan wonen en zelfs die nationaliteit aan te nemen dat je ook daar over nagedacht hebt. Ik sta open voor argumenten dat de heren en dames Israeli het gelijk aan hun zijde hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Fleurrie ik trachtte terug te lezen maar ik blijf nog steeds bij pag.4-5 hangen om vervolgens wat anders te gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Graag gedaan Fleurtje Nightingale...Heb je vrije dag vandaag Sha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Shahire,Lees jij van achteren naar voren terug ofvan voren naar achteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 'k bekijk nu een YouTube video van Dr. Vergeer. Hij heeft als hobby games en heeft een Commodore Amiga 1200. Man, dat waren nog 'ns tijden! Toen was een computer bezitten nog iets bijzonders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik ga zo mijn bedje in.Mobiele airco staat de hele avond al te draaien, is heerlijk koel in de slaapkamer:)Alvast welterusten allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 't kwik is al g'daaldt van 29 naar 27 klein nulletje C. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Witte, ik was wel vrij maar wel de hele dag wegen dan nog eens vertraging op de terug reis met dit warme weerniet echt om vrolijk van te worden al die okselluchtjes naast me in de tram Marc, ik lees van onder naar boven, van rechts naar links en zonet begonnen bij 1 januari 2011zou ik het vandaag nog redden met alles lezen.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Bij mij binnen 24 graden, en het is hier koeler dan buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Ja, mensen, 'k ga ook zo slapen. Nog een kop kamillethee en ZZZZzzzz...Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: TeveelFleurtje en wat is er mis om dat " in to the face" te vragen? Ik neem aan dat als je er voor kiest om daar te gaan wonen en zelfs die nationaliteit aan te nemen dat je ook daar over nagedacht hebt. Ik sta open voor argumenten dat de heren en dames Israeli het gelijk aan hun zijde hebben... Omdat Zonnetje hier nog maar pas terug is na een hele tijd. Het ligt je nauw aan het hart en dat mag, ik vind het allen niet gepast om zoiets op die manier te vragen. Door te zeggen dat de Israëlieten wonen op land dat niet van hun is blok je al onmiddellijk naar mij gevoel een open gesprek af. Dan gaat het alleen over jouw mening tov die van een ander en daar haal je niets uit. Net hetzelfde als dat je nu zegt dat je open staat voor argumenten dat de heren en dames Israeli het gelijk aan hun zijde hebben. Dat vind ik in eerste instantie al zeggen dat er geen gelijk te halen valt van hun kant maar je hen wel wil laten proberen dat te bewijzen.Maar het kan zijn dat ik me mispak aan het gevoel dat ik daarbij krijg. Meer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: MarcShahire, Lees jij van achteren naar voren terug of van voren naar achteren? Ik antwoord wel dikwijls terug van onder naar boven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik had eigenlijk vanmorgen willen reageren op een stukje van Susana aan Verramet een stukje tekst eronder voor Verra.maar..........het is een stukje tekst van Anna welke zij enige tijd geleden heeft geplaatstdeze sprak mij aan en heb ik destijds overgetypt en uitgeprint, hangt in mijn keukenkan ik het maken om dat stukje van Anna hier neer te zetten?ik dacht: wie weet heeft Verra of enige ander er iets aanmij helpt dat stukje namelijk wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Teveel, kan zijn dat ik gewoon verkeerd lees hoor. Geschreven taal is soms moeilijk te lezen. Ik leg de intonatie dikwijls op de verkeerde woorden in mijn hoofd.Dus bij deze, als ik kort door de bocht ga..sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Jammer dat het zo opgepakt wordt. En ja Zonnetje is hier net en vol van dat volgens haar ideale land.Dus mag ik nu DE vraag niet stellen?Wachten tot ze weg is en intussen leugenachtig zwijgen?Want ik vraag me dat gewoon echt af, hoe kijk je daar tegen aan...Snap best dat dit niets met alcohol te maken heeft. Maar gewoon een ander zijn mening, zijn zienswijze wilen weten, ook al is het een beladen onderwerp, wat is daar mis mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Van mij mag je Sha Ik kruip bedje eens in..morgen drukke dagslaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik kan niet voor een ander denken of spreken Sha,Maar als ik een inschatting maak, zal Anna het niet erg vindenIk denk juist dat ze blij is als iemand er door geholpen kan worden.En misschien leest ze wel mee en komt Anna of Soothe zo wel ff online Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: TeveelJammer dat het zo opgepakt wordt. En ja Zonnetje is hier net en vol van dat volgens haar ideale land. Dus mag ik nu DE vraag niet stellen? Wachten tot ze weg is en intussen leugenachtig zwijgen? Want ik vraag me dat gewoon echt af, hoe kijk je daar tegen aan... Snap best dat dit niets met alcohol te maken heeft. Maar gewoon een ander zijn mening, zijn zienswijze wilen weten, ook al is het een beladen onderwerp, wat is daar mis mee? Misschien las ik het inderdaad verkeerd..maar dan ben ik de enige die het verkeerd opnam, verder niemand.Natuurlijk mag je dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Verdulleme, muggen! Nou, dan maar met een wattenschijfje wat azijn op m'n voorhoofd, wangen, nek en armen deppen. Hopen dat dat helpt. En zoniet... dan zit 'k morgen onder de bulten. Welterusten, allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik vraag het toch maar eerst, maar Anna is volgens mij bijna niet online, vraag wel of Soothe het wil vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Oh, die Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Fleurrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Fleurtje, ik snap je wel, het zijn ook geen leuke vragen. En Zonnetje, ik wilde, en wil je niet kwetsen.Die vragen kwamen gewoon bij me op, ik sta ambivalent in deze kwestie.Ik heb te weinig inzicht en verstand van deze problematiek om te kunnen oordelen, laat staan veroordelen. Ik wens jouw, Zonnetje, en je toekomstige land dan ook niets dan goeds. HarryAanpassing: e=a Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden