Shahire Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Snoep, als je nu die foto's gaat plakken kun je als je bejaard bent postzegels gaan verzamelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 misschien blijft er altijd wel iets onrustigs, dat is nou eenmaal het leven....en als je binnenkort eens stopt, of als je groot bent...zit misschien het risico van die lekkere tonnenbol er ook wel in...???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 maar je hebt wel gelijk, Sha...zowel roken als drinken binnen een zeer korte tijd aanpakken, is zeer moeilijk...meestal gaat het dan ten koste van het 1 of het ander....wat dan toch niet lukt...vandaar dat ik gewacht heb tot ik groot was zeker ??... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 hmmmmmmmmmm..........advies is gewoon stoppen hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 die keuze is natuurlijk aan jezelf, Sha...maar er zal altijd wel wat of iets zijn om het maar niet te doen, vermoed ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Nouuuuu Niwi......dat dacht ik ook altijd van alcoholmaar dat is me ook gelukt en blijft natuurlijk mijn doeldus dat roken....komt ook wel goeddat ga ik hier ook nog eens bewijzen en kom ik ook vrolijk in het rijtje van niet-rokers ik ga er even van tussen, teveel telefoontjes tussendooralvast hapsehap voor straks en tot latersssssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 BOEM!Trieeeeeeelaaalaaatriiiiiiiielaaloeeeeeeeeeeee..Dat lukt jullie wel Sha en Snoepje..zo zonder kids of met vakantie de drank laten. Ik heb ook nog altijd die reflex als dochter weggaat 'ah drinken' maar het is maar een kleine prikkel. In het begin zag ik zelfs op tegen de weekends. Nu kan ik niet wachten tot het weekend is. Eerst zag ik op tegen vakantie en nu kan die er niet rap genoeg zijn. Het gaat heus gemakkelijker zijn dan je denkt.Het is gewoon weer een klein stapje vooruit. Into the big world! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 den Dinah se....hoe gaat het nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 fleurdenk wel dat het lukt maar ben benieuwd hoe het gaatheb toch het liefst iets om me heen hoorroep altijd wel..lekker rustig maar als het zover is dan piep ik wel anderszal ik op meneer schilpad komen passendinah..denk aan je:heart: en veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Hey daar mooie lieve Dinah Ja ik ga best ok . Van tijd tot tijd moeilijk maar al bij al is het op het moment weer héél goed te dragen.Las dat je dinsdag op weg bent naar verdere onderzoeken. Ben je dinsdag een beetje goed doorgekomen?Lukt het een beetje met het drinken? En geloof mij...jouw hoofdje komt nergens neer te liggen. No no no..weet je wat er op termijn gaat gebeuren wat ik misschien nooit zal kunnen? Jij gaat genieten van elk druppeltje geluk dat er op je pad komt. Dat gebeurt er bij mensen die de hel zien. Je gaat zo mooi openbloeien ook al is het nu zo hard.Daar geloof ik rotsvast in.Maar misschien klinkt het een beetje dom nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 hopelijk toch he....en moed houden ook....en ik wens je veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ah dat kan ik geloven Snoepje..De eerste keer wist ik ook niet waar ik het had. Wat nu en wat nu..en de gedachten naar kwamen wel wat meer opspringen. Het is elke keer iets nieuws waar je ff aan wennen moet. En natuurlijk mag je op meneer schildpad komen passen, zolang je ook maar uitkijkt naar zijne kaka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 aicha.......waarom hoor ik niks meer van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ja samen gestopt . Ik wist het helemaal niet in het begin tot ik er op een bepaald moment op botste..Soms loop ik zelf wel eens met dat spijtig gevoel aangezien we volgens de 'statistieken' niet meer helemaal samen lopen en wil ik het niet meer zo van de daken roepen omdat we niet meer op hetzelfde resultaat zitten. Maar in mijn hoofd staan we nog steeds hand in hand. En ben ik nog altijd even trots op je als een paar weken terug.Dus in mijn hoofd staan we nog samen op hetzelfde punt, op dezelfde weg. Alleen moet jij door veel meer pijn. Het is één van die dingen, samen met mijn pact met teveel, die ik niet vlug vergeten zal. Ook al klinkt het ...je weet wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Moet er nu ff vandoor..Rapport gaan halen . Jieppiee..hoop ik.Ik hoop dat je hier nog regelmatig binnespringt Dinah. Praten over koetjes en kalfjes..leuke en minder leuke dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Zo ik stop er mee, het is weer genoeg voor vandaag. Kamer ziet er netjes uit en klaar voor bezoek morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 den bolletje se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 hey die Superrekel.o dat moet ik anders doen ff wachten ff overnieuw.Den supperrekel se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 jij bent ook een prachtig figuur he, bolletje...en op 14/8 is het DE moment se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ff kijken 14/8???? 14/8??? Help me us ff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 och, bolletje...geeft niet, je bent dan toch niet thuis, denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ja kweet het, dan komt 15/8. Dat is het. Toch?of jij bent jarig en wordt 23. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Hoi lieve mensen, ik ga hier toch maar iets bekennen.... :$. Ik heb nu 3 weken vakantie, samen met een vriendin met wie ik af en toe iets leuks doe (stad of zwemmen/zonnen). En ik vind het zwaar moeilijk om niet te drinken. Dus dacht ik: ik ga gewoon matig drinken in m'n vakantie. Ik zie het ergens ook als een soort "zelfpijniging" om niet te mogen drinken in m'n vakantie.Nou ja, jullie raden het al denk ik. Dat matig werd gisteren weer té veel voor mij. Lag weer met spijt in bed. Ziek, vergiftigd gevoel, zweten, wakker liggen. Vandaag de hele dag een rotgevoel vanwege de kater. Dat is dus één dag minder vakantie, zo zie ik het. Ik heb wel afleiding gezocht door naar een andere vriendin toe te gaan, nadat ik op bed had gelegen. Nu voel ik me wel weer wat beter en ik heb ook weer opnieuw het voornemen om te stoppen voorlopig. Of minderen. Ik wil eigenlijk die slag om de arm niet kwijt. Stom hè.. Verder zit er dus een liedje in mijn hoofd: "O, ik heb weer dom gedaan, wat doe ik mezelluf toch aan :moon:"Thanx voor het lezen.. Ik hoop dat ik nu niet iedereen over me heenkrijg met agressieve reacties ofzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 jij weet ook alles he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Zeg Zus,is het geen zelfpijniging om wel te drinken ?of misschien verpest je je vakantie liever ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden