fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Da is een moeilijke hé die Sha Maar je hebt gelijk, gegeven is gegeven en met veel liefde btw Dus een nieuwe slinger voor Yaja en Eks Het is gemakkelijk te onthouden Eks, het is ook mijn stopdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ik heb net twee rekeningen betaald...ik hoop wel aan de juiste :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ja Shahire, we zijn een stapje verder weer, want de gordijntjes waren dicht en bleven dicht. Ook geen neusje wat nieuwsgierig kwam snuffelen hihihiEcht wel braaf. Raksha is ook wel erg gehoorzaam. Is bang, maar dat geeft niet. Ik heb geen haast. Heb nog dit weekend om na te denken over de volgende stap. Misschien dat ik snachts een paar keer naar de wc ga en 1x gewoon weg blijf. Het zit soms in de kleine gebaren. Het is best gek als je altijd de schuifdeuren open hebt, en als ik snachts wegga gaan ze ineens dicht. Dat is wel opsluiten...Kennlijk heeft ze daar slechte ervaring mee...Dus nu doe ik vaker de schuifdeuren dicht. Ook als ik in de keuken zit, en vooral als ik even wegga. Een routine vinden die concequent is en die veiligheid biedt. En ik moet het zelf ook nog een beetje prettig vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Waaaaah,even er tussendoor,ik ben als 3e ingeloot voor een nieuw huis.Oooooow wat spannend!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Wiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Spannend Tina Alhoewel ik geen idee heb wat dat juist wil zeggen :$Maar ik huppel toch ff mee :DMoet er ff vandoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Hey jij daar hierboven!En ikke?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Bedankt voor de felicitaties, wat knap dat jullie dat weten...Bol, ook jij van harte met je 18 maanden SUPER Denker:Heel veel sterkte, maar het doet je ook beseffen hoe rottig die alcohol is en wat het met je kan doen...Triest.Kore:Fijn je weer te lezen:present:Sterkte met revalideren en fijn dat het toch in je eigenhuis kan. Verzorgingshuis...moet er niet aan denken:oAhaaa...de slinger voor Snoepje en Shahire is te vroeg...Nou, geniet er toch maar vast van:) Des te meer reden om het zeker te halen;)Albertina:Duim weer voor je!!Dinah: Fleur:Ahaaaah, maar dat kan ik bij jou niet zien;)Hier alles ok, maar erg druk. Aan het eind van het schooljaar van de kinderen lijkt het wel of er 6 weken aan activiteiten in 2 moeten passen:o Aaaaarrrrch!Maar dat gaat ook wel weer voorbij;)Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Even een kleine toelichting,ik heb een mooi appartemant.Daar ligt het niet aan.Alleen, laat ik het netjes uitdrukkengaat de populatie hier nogal achteruit.ik ben al een tijdje op zoek, heb al een paarkeer een aanbieding gehad maar nietgedaan.De reden, als ik hier wegga, dan moet hethelemaal goed zijn.Ik zit niet op de wip,toch vind ik het reuze spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 :$:$:$Ja, dat bedoel ik Fleur:$ Teveel aan mijn bol momenteel (en dan bedoel ik niet Harry:P en ook niet Bol;))JIJ OOK GEFELI:):)Maar als we dan toch serieus() gaan: op hoeveel zit jij dan nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Lees later je antwoord terug, moet nu echt weg: optreden van mijn jongste op school.Doei:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Maar wat betekent dat inloten dan juist Tina? Ik sta op 4 mnd Eks Dank je bor Tieners zijn wakker en ik moet naar de bakkerLaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 @ woman, wat voor honden heb je en wat is de leeftijd? gr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Jong jong..ge moet de bakkers gaan zoeken hier..zijn ze bijna allemaal tegelijkertijd met verlof..Dag twee hier? Hoezo hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Zowie is een kruising tussen Tibetaanse terrier en Yorkshire terrier. 4 jaarRaksha is (denk ik) kruising tussen Boerenfox en een Herder. 10 jaar quote: Originally posted by: lien2206@ woman, wat voor honden heb je en wat is de leeftijd? gr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Niet helemaal...maar dat is omdat ik nog steeds niet helemaaaaaaaaal wakker ben..Twee dagen dat je gedronken hebt? Of twee dagen dat je niet gedronken hebt? Of heeft het niets met drank te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ik denk dat ik hem snap . Amai zeg...wordt een moeilijke dag voor Fleur..hersens willen niet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjezoeken hier? Hoezo hier? huh?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 wat leuk, ik zelf heb een herder van 1,5 jaar, ik geniet ervan, maar vind het ook wel druk in huis!!! (heb ook nog 3 kids) maar mijn hond moet zorgen dat ik van de drank afblijf!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Gek dat je hond daar voor moet zorgen Lien . Hoe gaat ie dat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 bezig blijven, lopen en nog eens lopen, en verder natuurlijk ook de kinderen, en ik zal het ook zelf moeten doen, maar als extra motivatie!!! bedoelde ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjeFleur; Niet bonter maken dan dat ik al gedaan heb he! We tellen "hier" de dagen dat we droog staan toch? Of drink jij vandaag al 4 maanden aan een stuk? Water ja :DSorry, ben gewoon heel warrig vandaag Je vertelde ooit dat je heel vroeg aan kids bent begonnen. Getrouwd, ditjes en datjes..niet echt een standvastige jeugd. Kan het niet zijn dat daar de kern van je probleem ligt en dat het drankmisbruik daar een uitspringer van is? Wat op zich een stomme vraag is waarschijnlijk . Wordt daar ook genoeg aandacht aan gegeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: lien2206bezig blijven, lopen en nog eens lopen, en verder natuurlijk ook de kinderen, en ik zal het ook zelf moeten doen, maar als extra motivatie!!! bedoelde ik Wist ik welLeuke motivatie ook! Ik plaag maar :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 @ fleurtje, je bent lekker bezig vandaag, dacht dat je het echt meende!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 maar kan veel hebben hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 :D Ik wou je natuurlijk ff testen Lien..dat hoort erbij..Plagen doe ik natuurlijk ook graag..twee vliegen in één klap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden