will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Super beks, dat gaat ze heel fijn vinden. Ik zal haar ook nog eens trachten te bereiken, misschien kunnen we ze ook opnieuw hiernaar toe lokken ??Samen sterk hé meisje, laat de donkere tijden voorbij trekken. Ik heb er ook schoon genoeg van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeZeg Gunn als je een grapje verteld, kan het dan ook ff grappig zijn Ik was daar wel helemaal me weg hé kalkoen!!! ja dat zijn hollandse grapjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Bananas ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Waarom denk je nu weer aan bananen fleurtje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: willWaarom denk je nu weer aan bananen fleurtje ?? misschien omdat ze bij op visite is geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Hmmm, een magnum lijkt niet op een banaan hé, en ik had geen short aan maar een lange broek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: willHmmm, een magnum lijkt niet op een banaan hé, en ik had geen short aan maar een lange broek ja maar fleur kijk overal dwars doorheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunnyamelie Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Hallo!! Ik had beloofd me vanavond nog even te melden hier als extra motivatie om mijn eerste 'officiële alcoholvrije dag' goed door te komen.En het is gelukt! :-) Ik vond het wel moeilijk... Vanmiddag op een terrasje gezeten en vanavond onverwacht uit eten. Maar ik heb geen druppel op en wilde zelfs niet het toetje metlikeur nemen ;-). Wat kijk ik ernaar uit om morgen eindelijk weer eens fit wakker te worden!Ik heb mezelf wel wat extra gemotiveerd door een ring te kopen met een vlinder, wat voor mij een heel mooi symbool is. Elke keer als het moeilijk is, kijk ik even naar mijn ring.Verder zag ik twee mensen -duidelijk met teveel alcohol op- die aan het schreeuwen waren tegen elkaar op straat... 'Ik wil niet dat mij dat nog overkomt', dacht ik toen.Want ja... Ik heb ook weleens midden in de nacht ruzie staan maken en staan schreeuwen tegen mijn vriend toen ik teveel op had... Bleek de volgende dag dat mijn baas dat had gezien toen hij net uit de kroeg kwam.... au.Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond. Mijnvriend is nog naar een feestje, maar ik ga lekker op de bank hangen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjequote: Originally posted by: willHmmm, een magnum lijkt niet op een banaan hé, en ik had geen short aan maar een lange broek ja maar fleur kijk overal dwars doorheen Zijn we nu weer over piemels bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 sunnygoed hoor en nog twee moeilijke dingen ook gedaan..terras en uit eten...toppielekker morgen fris en fruitig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Dikke proficiat sun, het begin is er, nu de doorzetting nog Hier is ze weer met dat woord zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: sunnyamelieHallo!! Ik had beloofd me vanavond nog even te melden hier als extra motivatie om mijn eerste 'officiële alcoholvrije dag' goed door te komen.En het is gelukt! :-) Ik vond het wel moeilijk... Vanmiddag op een terrasje gezeten en vanavond onverwacht uit eten. Maar ik heb geen druppel op en wilde zelfs niet het toetje metlikeur nemen ;-). Wat kijk ik ernaar uit om morgen eindelijk weer eens fit wakker te worden!Ik heb mezelf wel wat extra gemotiveerd door een ring te kopen met een vlinder, wat voor mij een heel mooi symbool is. Elke keer als het moeilijk is, kijk ik even naar mijn ring.Super Sunny!!! En al zeker heel knap met zoveel uitdagingen op één dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: willHier is ze weer met dat woord zenne Piemel is een deftig woord voor een deftige dame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Net terug gelezen, druk hier zeg, maarwel gezellig:)Vergeten jullie de bokswedstrijd straksniet op RTL7??Wordt een super gevecht!!(ff snel met de hond uit nu) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 piemels fleur..wat zijn dat????dat belgen taaltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Met piemels kan je swaffelen :$ (sorry tactive, kon het even niet laten, hope you don't mind)Bokswedstrijd max ?? Tell me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Dat kan Will je tot op het naadje uitleggen Snoepje!Will leg eens uit wat dat juist betekent dat woord.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: willMet piemels kan je swaffelen :$ (sorry tactive, kon het even niet laten, hope you don't mind) :o :o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 2 wereldkampioenen (van twee verschillende bonden) nu tegen elkaar in de ring.Klischko vs HayeLive uitgezonden op rtl7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 willleg maar eens goed uit..lees het morgen wel terugiedereen vast weltrusen..en morgen weer fris en fruitig opzet jij koffie morgenochtend fleur...uurtje of half acht is vroeg zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunnyamelie Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Wat een meligheid hier, haha! Bedankt voor jullie support. Nu inderdaad doorzetten... Ik ga exit voor vandaag, doeiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 @Sunnyamelie, hartstikke goed joh! Op je eerste alcoholvrije dag twee dingen doen die dan moeilijk zijn. Morgen lekker fris op. Fijn dit te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Dat is een toch een nieuw woord opgenomen in de VanDaele hé Maarre, dat is voor een ander forum zeker hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik ga ook eens wat hangen in de zetel..Snoepje..dromen doen geen pijn natuurlijk Slaap lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik ben er ook mee weg, nog even serietje zien en hups naar de bedstee met mijn 19 jarige kip Slaap ze en tot morgen vanuit de haven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden