Spring naar bijdragen

zondag 3 juli, nieuwe dag nieuwe kansen


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dit is een haloframe :
http://www.google.com/search?u...ll=1&biw=1024&bih=540
Niet kijken als je niet tegen ellendige dingen kan..
Ik heb mn vriendin mailtje gestuurd met vraag of ze wil en kan meekijken woensdag.

quote:


Originally posted by:
igor

quote:


Originally posted by:
woman








Een meisje met een haloframe


misschien een domme vraag maar wat is dat??






Misschien een idee om mn vriendin te vragen of ze dan met mij wil kijken ?



beter dan alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal! Een fijne zondag gewenst!
Zoals sommigen van jullie meegekregen hebben was gisteren mijn eerste 'offciële' alvoholvrije dag, wat nogal lastig was omdat ik onverwacht uit eten ging. Maar ik heb het wel gered.
Normaal transpireer ik 's nachts vaak omdat ik anti-depressiva slik, maar vannacht was het echt vreselijk. Ik voelde de druppels langs mijn lichaam lopen en mijn lakens waren doorweekt.
Herkend iemand dat?
Ik wil vandaag weer sterk zijn... hoop echt dat het lukt, ik merk dat op zondag echt lastig is, omdat ik dan meestal naar de pub ga :-S.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik heb ook putten op mn voorhoofd.

quote:


Originally posted by:
fleurtje

oooohwwwwwwww iemand bij ons op het werk heeft dat ook gehad. Je zag de kuiltjes van voor nog in zijn hoofd. Vond dat altijd vreemd maar durfde niet zo goed vragen. Toch een keertje gedaan.. Aangereden met de auto..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag pubdag? :).
Je hebt het gisteren keigoe gedaan!! En vandaag haal je nog zekers. Gewoon je hoofd erop zetten..klinkt simpel natuurlijk en we weten allemaal dat het dat niet is maar als je niet probeert kom je ook weer nergens toch? Gaat je zeker lukken!!

Zweten deed ik niet echt denk ik. Wel wat hoofdpijn de eerste dagen maar verder niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

Ja, echt, voel de druk van dat horrorframe nog dagelijks...


vertel eens, kan die collega van jou nog lopen ?



Ja hoor..We hebben er niet echt over doorgepraat maar ik weet wel dat hij het moeilijk vond om nog aan werk te geraken omdat hij ook niet alles meer kon.
Hij was toen nog aan het wachten op het geld van de verzekering. De andere chauffeur was in fout..Was toen een 4 miljoen belgische frank dacht ik. Hij is daar later eens goed mee op reis gegaan.
Toch was het niets in vergelijking met de beperkingen die hij nu had.
Zijn hoofd draaien was ook altijd heel stroef. Dat viel me op..altijd heel stijf..maar daar heb ik nooit achter gevraagd, het viel gewoon op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, klinkt helemaal hetzelfde.
Kan nu wel langzaam over mn schouders kijken, links en rechts, maar dat heeft me wat pijn en moeite gekost om dat voor elkaar te krijgen, oef....
Ik heb nog altijd een blinde hoek, omdat ik niet even heel snel om kan kijken.
Opassen in het verkeer...
Je collega heeft dus ook mazzel gehad, tsjongejonge ...

quote:


Originally posted by:
fleurtje

quote:


Originally posted by:
woman


Ja, echt, voel de druk van dat horrorframe nog dagelijks...




vertel eens, kan die collega van jou nog lopen ?





Ja hoor..We hebben er niet echt over doorgepraat maar ik weet wel dat hij het moeilijk vond om nog aan werk te geraken omdat hij ook niet alles meer kon.


Hij was toen nog aan het wachten op het geld van de verzekering. De andere chauffeur was in fout..Was toen een 4 miljoen belgische frank dacht ik. Hij is daar later eens goed mee op reis gegaan.


Toch was het niets in vergelijking met de beperkingen die hij nu had.


Zijn hoofd draaien was ook altijd heel stroef. Dat viel me op..altijd heel stijf..maar daar heb ik nooit achter gevraagd, het viel gewoon op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook weer terug van sporten.
Vind het zo stom van mezelf dat ik daar telkens tegenop zie.
Had vanmorgen al hal-om-half besloten lekker niet te gaan.
Komt Igor vragen of ik meega...
.... En ook al is het virtueel... dan kan ik het voor mjn gevoel niet maken om niet te gaan :$
Dus Igor , dikke dikke tuut :sun: , zonder jou had ik de hele ochtend verlummeld :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Fleur, alles bij elkaar anderhalf uur aan het sporten geweest... en daarvoor er naar toe.. (moest hondje eerst nog even uitlaten), daarna eerst even een bakske koffie of thee daar, zodat het ergste zweten gestopt is.. dan douchen.. en dan weer naar huis..

En (hard)lopen vind ik het leukste, lekker de oordopjes in met lekkere muziek... en gaan....

Ik wil toch binnenkort ook weer buiten gaan lopen... en dan onder de bezielende leiding van jullie Evy :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...