albertina Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Ja, dan kan het wellichttoch beter per PB.Verwarrend een draadje methalve teksten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk heb mijn buik vol van behang! Gewoon hier effe grrrrrrrr doen aangezien ik moeilijk tegen de schildpad kan brullen . Kan ik wel maar diene ziet mij al aankomen zo onder ht behang met mijn handschoenen. Krijgt ie een crisis. Dus GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR... en weer weg :light: Scheelt je in ieder geval weer een avondmaaltijd als je je buik vol hebt van behang En je schildpad dan in een crisis? Schijnen ook psychs voor te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: albertinaDa's beter voor je Fleur. Ik heb al wat makreel gevonden in de kast . Gaat goed met de meloen die ik tien minuten geleden naar binnen heb gespeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Naar binnen gespeeld????Naar binnen gewerkt zal je bedoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 De schildpaddenfluisteraar zekers?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Voor Marq, Djoon, Lien en Niets sowieso natuurlijk een grote bos :present::present::present: Fleur ook al ruim over de 120 dagen, toppie Dinah veel sterkte in deze moeilijke periode, ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Fleur,alle gekheid op een stokje,ik herken dat eten en snopen wel hoor.Vooral bij onrust kan ik mezelf nietzo goed beheersen en al heb ik dan 5 repen chocolade, ze gaan eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Toch niet Tina..wij zeggen naar binnengespeeld zenne . Net zoals de les spellen :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Owwww,dat komt ervan als ik niet bijlees,nou, even slingeren dan maar.:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Fleur,ja, maar ik vind de woordspelingen zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Vind het toch maar niks al dat eten Tina..Vorige keer voelde ik me gewoon mottig van de chocola..Ik moet echt gas minderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Dank je wel Sha..nog drie dagen en een beetje en jij en Snoepje zijn aan de beurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 vandaag de derde dag zonder mijn jongste kind.....bah bahmaandag nog een kind weg..en dan een week alleen...blijf maar in me bed leggen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Fleur,i know,voelt niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Mijn dochter is ook een weekje weg Snoep..Geniet je er niet een klein beetje van? Is er niet iets dat je met vrienden kan doen ofzo om die week wat op te vullen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Daar gaan we weer met de dubbels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 nee vind het niet leuk...veel te stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Hier kan het soms niet stil genoeg zijn Misschien toch wat dingen inplannen dan gaat de tijd sneller voorbij..in bed blijven is ook een optie maar na een tijdje ga je toch maar liggen turen naar het plafond lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: albertinaFleur, i know, voelt niet fijn. Dat niet alleen, binnenkort zie ik er ook niet meer uit . Burb..pfff makreel lapt op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 ach heb zat te doen hoor daar lig het allemaal niet aanmaar merk gewoon dat ik het liefst me kids thuis hebheb je wat om voor te zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjeheb je wat om voor te zorgen Kijk, dat mag ik graag horen...ik ga nu mijn koffers pakkenen kom bij je logeren Snoep,mag jij eens lekker voor mij zorgenwat lijkt me dat heerlijk....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Jij lijkt me een lieve mama als ik je zo lees Ik wil die van mij meestal buiten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Sha ziet haar kans schoon :D Nee ik pas niet op je kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 sha ik heb het over kinderennou ben jij natuurlijk wel een groot kind;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Tuurlijk zie ik mijn kans schoon ik hoor het niet gauw zeggen dat iemand graag wil zorgen....ik laat me eens lekker vertroetelen en verwennen bij Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden