Spring naar bijdragen

Zondag 10 juli 2011


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Joh Tina,
Wat een rotervaring, zo'n jong kind en dan helemaal in een coma. Er wordt steeds meer bekend over de schade die alcohol aanricht in de hersenen van jongeren. Je snapt die ouders niet.

Hoe gedroeg jouw dochter zich met al die drinkers om haar heen? En de andere kinderen: waren ze geschrokken?

Veel sterkte en ik hoop dat de dokters eens ernstig praten met die ouders!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Jane,

Wat een goede actie van je zoon en zijn vader! Je hebt gelijk dat anderen waarschijnlijk naar hun geld kunnen fluiten.
Goed dat de aangifte blijft staan, want ook als de oplichter onder een andere naam etc. doorgaat, wordt hij ook weer ontdekt en dan tellen alle voorgaande zaken toch mee.

Wat zal je zoon tevreden zijn over het resultaat.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Lytse,

Ben ook even ingelogd hoor.

Albertina,
Heb je al gehoord ,hoe het nu met die jongen is ?
Wat een idiote reactie van die ouders zeg,
Ik zou me doodongerust maken, en het zeker niet "gewoon"vinden.
Dus dat wordt vroeg naar bed voor jou vanavond denk ik.

Sha en Snoep,

Ook van mij voor elk een dikke felicitatie.
Ga zo door, en zie, je komt dan vanzelf zover als ik:D,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen!

Snoep en Sha :present::musicnote::moon::D:sun::):heart: PROFICIAT!!! Well done :present:

en dat comazuipen onder de jeugd? ik was 13 toen ik voor het eerst echt dronken werd, zo erg dat ik de volgende dag alleen nog maar kon spugen en op het toilet zitten (liep aan alle kanten leeg) kon nog geen slok water binnen houden, mijn ouders hebben nooit maar dan ook nooit mij er op gewezen of iets verweten, en in die tijd was het in ''mijn'' kringen min of meer normaal, zeker een paar keer per week flink dronken, denk dat zoiets hetzelfde is als wat ze nu doen, alleen nu zijn doordat de gevaren meer bekend zijn, gaat men misschien eerder naar het ZH? Let wel, ik wil het niet goed praten, maar ik weet uit mijn jeugd niet ''beter'', en het heeft tot mijn 40e geduurd voordat ik dat inzag :(

ben lekker in de tuin bezig, N maakt een terras, nu nog een bende, maar wordt vast een hele fijne tuin, geen dorst gelukkig, wel zin om te roken, maar niet gedaan :D (en ga ik ook niet doen, zo lekker een rookvrij leven, en het ''rare'' is dat als ik N zie roken, dat ik denk, bah.... haha de menselijke geest (althans de mijne) ziet raar in elkaar)

fijne dag allen!

*aanp. spelvoud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby,

Ik denk dat een flinke kater hebben, toch niet helemaal hetzelfde is als comazuipen
Ze drinken nu soms net zolang door totdat ze echt helemaal van de wereld,dus bewusteloos zijn.
Vaak wordt dat nog gezien als een soort stoer ook.
Vind het toch een gevaarlijke ontwikkeling.

Maar jij gaat ook goed, zo te lezen he:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jopie

verder vind ik het hier maar rustig. Maar het is dan ook zondag, bedacht ik me net. Geen reden tot zorg of anderszins dus. !



nou jopie ik ben druk aan het lezen maar ben nog nieuw hier en moet nog even kijken wie wie nu is en zo en aan het aantal posten te zien kennen jullie elkaar al wat langer, ik moet er echt nog inkomen om meer te posten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer he, dat er zulke dingen gaande zijn onder de jeugd, onze jeugd.
En inderdaad de reacties van de ouders.........gek ik heb behoorlijk gedronken, nooit zoveel dat ik in coma viel, maar soms moest ik wel heel diep na denken, wat ik allemaal gedaan en gezegd had.
Tekenend en geen reclame voor mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga nu even wat vakantie voorbereidingen treffen, wat een geluksvogel ben ik toch zomaar weer een reisje maken. Ik bofkont.
Ik vind het soms best wel genant dat ik zulke dingen kan doen en anderen (lees ik op het forum) nauwelijks geld hebben om iets leuks te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je echt alles onder controle hebt en niet meer dan 2 glazen per dag drinkt is er eigenlijk niets mis.
Het gaat om de behoefte de roes, de controle kwijt raken. 's Morgen denken wanneer mag ik het eerste glas.
Dan heb je een probleem, dan ben je afhankelijk en is het belangrijk wat zelfreflectie te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...