Spring naar bijdragen

vrijdag 8 juli 2011

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mensen stigmatiseren graag :). Mijn eerste moeilijke woord vandaag..

Aha het ging over hekel hebben aan eerder.. ik heb een hekel aan mensen die mijn dochter als uitschot zien omdat ze een kleurtje heeft. Toen ze klein was hadden we dat wel vaker. Toen ze zagen dat ik, mooi blond en fijn, haar mama was keerde de zon. Kon me daar zo boos over maken maar vond het ook te begrijpen als ik mezelf vanbinnen bekeek. Ik ben bang van zuid-afrikanen en dan alleen en gewoon omdat ze zo donker van huid zijn.
Kwam er ooit eentje tegen 's nachts..botste er bijna op met achter de hoek om te gaan. Schrok me een bult..Domme Fleur!

Bij lesbiennes voel ik me nooit helemaal op mijn gemak maar dat is maar om één reden. Ik heb een lesbische collega en vroeg haar of ze merken aan een vrouw of ze al dan niet hetero is. Ja, dat ruiken we ongeveer, zei ze me. Oei...Een lesbische vrouw dacht ooit dat ik lesbisch was. Was heel overtuigend..Jij bent het maar je weet het nog niet meid. Nou ja...
Jaren later onder dwang van een vriendin naar een waarzegster. Zei die me 'heb je nog nooit stilgestaan om iets met een vrouw te beginnen?'. Tjee??? Euhmm nee niet echt mevrouw.
Sinds toen vrees ik dat ik of een te mannelijk uiterlijk heb of ik er lesbisch bijloop :huh:
Domme Fleur! :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur,

je tovert een glimlach op mijn gezicht.
Onzeker kippetje.

Je bent om wat je bent, niet om hoe je eruit ziet.
De één houd van sportief de ander van chique,
dat zegt toch niets over je geaardheid?

En al zou dat zo zijn,
boeien.

Even voor de duidelijkheid,
ik val op mannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk ben ik Fleur..en ik ben niet zo onzeker hoor.
Ik vraag me alleen af of alle lesbische vrouwen nu denken dat ik lesbisch ben aangezien er wordt gezegd dat zijn zelfs op het oog een onderscheid kunnen maken tussen hetero en lesbisch.

Soms ben ik gewoon zalig naïef :D :D

Ah ja en ik ben buiten van spinnen ook bang van dronkaards :D :D. Zo onvoorspelbaar...Of ze moesten helemaal lam liggen natuurlijk. Maar eigenlijk ben ik er dan nog bang van :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
BamBam

Fleur, ik denk vast en zeker dat nu ALLE lesbische vrouwen denken

dat jij ook lesbisch bent.....

NOT.

:D
Dus jij merkt het niet...je hebt daar geen tiende zintuig of zo voor..
Hoe wist jij dat Fran lesbisch was? Of heb je het haar gewoon gevraagd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...