albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjegeen wonder dat hier haast alleen vrouwen zitten...nu heb ik het door;) Hahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 quote: Originally posted by: albertinaTuurlijk wel Mups, Beetje humor, leuk toch? Oh gelukkig. Ik was bang dat we je schrik aangejaagd hadden vanwege de bloemtejes. Gewoon aantrekken dat ding. Kom op zeg! Dat zouden meer mensen moeten doen. Vrouwenmensen bedoel ik. Mannenmensen maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Het lijkt hier welVDB in plaats van ADB.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjegeen wonder dat hier haast alleen vrouwen zitten...nu heb ik het door;) Nu pas?! Ik kreeg meteen na mijn aanmelding al bericht van onze moederator daarover. Heb jij dat niet gehad? * tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk kan er zeker aan wennen bolletje . Maar een weekend zou vast zo mooi niet zijn moest het altijd weekend zijn waarschijnlijk..alhoewel..ik wil het wel uittesten! Jij lijkt me de ideale testkandidaat. :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 VDB??? VDB??? Doemme ben ik mijne kop daarover aan het breken se.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 even vraagje danzijn jullie mannelijke of vrouwelijke potten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Vrouw De Baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeVDB??? VDB??? Doemme ben ik mijne kop daarover aan het breken se.. Vrouwen de Baas Fleur. Snoep, bestaan er mannelijke potten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 FF kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik ben een dame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Me to. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 fleur ook al is het weekend wel die grijze cellen laten werken heen bollie ik heb nog een frisse neus over hoor. wel een beetje rood en rondtina je zou ook een tepelpearcing kunnen doen maar dan wordt het topje wel heel erg kort en ik weet niet wat voor figuren dan nog meer hier komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 quote: Originally posted by: Mupke quote: Originally posted by: fleurtjeSnoep, bestaan er mannelijke potten? dat zijn toch steel pannetjes???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 quote: Originally posted by: igortina je zou ook een tepelpearcing kunnen doen maar dan wordt het topje wel heel erg kort en ik weet niet wat voor figuren dan nog meer hier komen... Bestaan er zulke korte topjes? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Igor,ik zou er nog meer weten,maar nee, zo'n held ben ik ook weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ah nee hé Igor...de grijze cellen hebben rust..het zijn er al zoveel niet meer..tut tut tut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 quote: Originally posted by: igorquote: Originally posted by: Mupke quote: Originally posted by: fleurtjeSnoep, bestaan er mannelijke potten? dat zijn toch steel pannetjes???? Dat zijn snelkookpannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 :D Zo zot als den achterkant van een varken Ik moet ff weg, kijken naar mijn favo serieHou het proper hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik haak ook af, even eten.Erg gelachen dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 ja mannelijke potten bestaan..die hebben stekeltjeshaar en een tuinbroek aan.....ook gebloemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 snoepje een tuinboek???? of een tuinbroek?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 tuinbroek..zie je ik wordt helemaal zenuwelappig van jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 hoezoooooooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden