Spring naar bijdragen

maandag 11 juli


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik mag niet vloeken van Tactive, maar anders had ik het zeker gedaan!!! Gister ben ik de fout in gegaan... Zomaar opeens trek tijdens het boodschappen doen. Al de hele week staat er bier en wijn in de koelkast en helemaal nergens last van, maar gister werd het zo sterk en heb ik eraan toegegeven. Baal baal baal. Vandaag weer dag 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry trouwens, kom zomaar binnen ploffen zonder terug te lezen, ga ik zo doen.
Ja Fleurtje, ik heb Refusal, maar dat had ik stom genoeg al een aantal dagen niet genomen, niet eens met voorbedachte raden, maar gewoon laks vrees ik.
Ik heb al eerder trek gehad, maar mezelf kunnen bedwingen. Of een van jullie gaf me een schop onder mijn achterste. Gister was een ander gevoel, maar dat is geen excuse, ben gewoon stom geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of het stom is Niets..het is maar wat voor waarde je er zelf aan toekent. Je had het aardig onder controle toch? En je springt vandaag gewoon terug op de kar.
Je komt een slippertje denk ik veel vlugger te boven dan een hele terugval.
Toch maar je refusal blijven nemen denk ik.
Het is pas terug ok met je vriendje..dat wil je niet op het spel zetten door op die fijne lijn te gaan lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is hier weer gezellig, heb nog niet teruggelezen, ben moe, dus dat doen we een andere keer.
Vandaag naar het strand geweest en naderhand daar wat gegeten, en wederom droog!!!!Yeaah, had wel enorme trek en iedereen op het terras leek wel een wijntje of biertje te hebben, maar ik vroeg gewoon om een icetea!!!
ga nu super trots weer slapen en morgen weer gezond op.
bedankt voor het luisteren en fijne avond allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...