Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 en ook voor Fleur (zal je zien dat ze net haar haren heeft gewassen..........) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 quote: Originally posted by: ShahireNooit gezien Rae...een kanariefant? Lopen hier dagelijks bij mij in de tuin Toen ik nog zoop zag ik er ook veel maar toen waren ze nog rose. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Hoezo niet wassen?? Het was een mier die hopelijk last had van constipatie..probleem is al van de baan :lops; voor Mups voor Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 quote: Originally posted by: Rae* Waar staat dat sterretje voor?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtje:lops; voor Mups voor Sha En mierenpoeder voor Fleurie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Mieren met constipatie, die zijn het ergst. Fleurie, niet wasen. Daaaagenlang!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Mieren met constipatie, die zijn het ergst. Fleurie, niet wassen. Daaaagenlang!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Nou Bol, toen ik nog zoop zag ik ook wel vreemde wezens meestal blauw.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 En ik ga ook maar eens mijn haren wassen, heb nu jeuk van Marc zijn hoofdluis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Rae ziet sterretjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=fwSgieaZ1RwDeze is eigenlijk wel zielig maar ook toch beetje grappig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Sterretjes, waar? Oooooh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Ik mag niet vloeken van Tactive, maar anders had ik het zeker gedaan!!! Gister ben ik de fout in gegaan... Zomaar opeens trek tijdens het boodschappen doen. Al de hele week staat er bier en wijn in de koelkast en helemaal nergens last van, maar gister werd het zo sterk en heb ik eraan toegegeven. Baal baal baal. Vandaag weer dag 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Fleurie dat stukje is uit de film "Animals are beautiful people"van Jamie Uys. Dat is een hele mooie en leuke film. Ik moet hem nog ergens op dvd. staan. Echt lachen. Hij heeft er nog twee gemaakt "The Gods must be crazy 1-2. Die heb ik nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Nietsie, om te beginnen verwijder je al es dat spul in je frigo. Voorgoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Oww dan moet ik echt eens ne keer op zoek naar. Lag plat!! Vooral dienen olifant heeft volgens mij een echt alcoholprobleem. Al kruipend toch grabbelen naar dat fruit . Arme beestjes..die hebben er echt een feestje van gemaakt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 quote: Originally posted by: bolletje"The Gods must be crazy 1-2. Die heb ik nog niet. Die zijn echt zalig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Maar nam jij geen medicatie Niets?Ik volg het allemaal niet zo heel goed maar dacht dat jij ook refusal nam?Waarom zo ineens? Je hebt toch al eerder trek gehad.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Rae, ik was in het huis van mijn ouders, die waren op vakantie. Ben nu weer in mijn eigen huisje en heb hier niets staan. Zo stom, zat woensdag op 9 weken... Maar ik heb wel kunnen stoppen na een klein flesje wijn van 250ml Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Sorry trouwens, kom zomaar binnen ploffen zonder terug te lezen, ga ik zo doen.Ja Fleurtje, ik heb Refusal, maar dat had ik stom genoeg al een aantal dagen niet genomen, niet eens met voorbedachte raden, maar gewoon laks vrees ik.Ik heb al eerder trek gehad, maar mezelf kunnen bedwingen. Of een van jullie gaf me een schop onder mijn achterste. Gister was een ander gevoel, maar dat is geen excuse, ben gewoon stom geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 quote: Originally posted by: jopieen die hannah maar feestvieren...... Hoe zou je zelf zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Ja en dan zie je ook nog dat ze de dag daarna een fikse kater hebben. Zeker die bavianen. Dan legt er een z'n hand op z'n voorhoofd omdat ie koppijn heeft. Echt een aanrader hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Ik weet niet of het stom is Niets..het is maar wat voor waarde je er zelf aan toekent. Je had het aardig onder controle toch? En je springt vandaag gewoon terug op de kar.Je komt een slippertje denk ik veel vlugger te boven dan een hele terugval. Toch maar je refusal blijven nemen denk ik. Het is pas terug ok met je vriendje..dat wil je niet op het spel zetten door op die fijne lijn te gaan lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 het is hier weer gezellig, heb nog niet teruggelezen, ben moe, dus dat doen we een andere keer.Vandaag naar het strand geweest en naderhand daar wat gegeten, en wederom droog!!!!Yeaah, had wel enorme trek en iedereen op het terras leek wel een wijntje of biertje te hebben, maar ik vroeg gewoon om een icetea!!!ga nu super trots weer slapen en morgen weer gezond op.bedankt voor het luisteren en fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden