snoepje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 deze is ook leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Ik zou liever een vliegende mier op mn hoofd hebben dan een spin opeten.Maar ja, je hebt de keus niet he? Fleur. :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Fleur. :lops; niet gaan slijmen mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Ik vind haar een beetje zielig Snoep. Mierenkaka in je haar is nie leuk hoor!! "D"D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 nog eentje dan...heel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 quote: Originally posted by: MupkeIk vind haar een beetje zielig Snoep. Mierenkaka in je haar is nie leuk hoor!! jaja..slijm slijm "D"D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 ik ga lekker met de jongste boven op me bedje liggendoe allemaal je raam vannacht dicht want je weet het maar nooit met fleursha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 quote: Originally posted by: MupkeIk vind haar een beetje zielig Snoep. Mierenkaka in je haar is nie leuk hoor!! Moet jij eens kijken als er een kanariefant op je hoofd zit, wat voor 'n kaka die er neer kan leggen. goeie avond Mup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Snoep ik was er al maar met andere dingen bezig zoals je waarschijnlijk al had gemerkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjedan heeft die mier ondertussen allemaal eitjes in jou haardos gelegd Jakkes! doe je er iets aan? gewoon om te weten. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Fleur doet er wel lang over....is ze zichzelf aan het ontvlooi uhh mieren ofzo Mieren kunnen heeeeeeeeeeeeeeel veel eitjes leggen, bijna ontzichtbaar, komen vaak 's nachts pas uit.....en dan de volgende morgen..........je wil het niet weten!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 In kolonies over je hoofdkussen.................arggggggggg brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 miljoenennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 quote: Originally posted by: bolletjeeen kanariefant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Nooit gezien Rae...een kanariefant? Lopen hier dagelijks bij mij in de tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Sha, wat doe je die meid toch aan Nu, tijd voor antimier-spul? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Wie? ikke????????????????? ben me van geen kwaad bewust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Avond Bol. Lang geleden dat we tegelijk hier waren geloof ik. Ik dacht dat ik alweer uitgelogd was maar liep langs de pc, staat ADB nog aan. Nu ben ik wel echt weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Marc nu ga ik ook jeuk krijgen, dit is echt smerig die hoofdluis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 quote: Originally posted by: Marc Fleur, vooral, niet wassen! NIET WASSEN! (Dat vinden ze leuk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Even voor Fleurrie een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 :o :oBloedzuigers!! BAH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden