Spring naar bijdragen

dinsdag 12 juli


Aanbevolen berichten

Hallo Will de mensenredder,

Is het noodweer bij jullie nu voorbij? Bij ons bliksemde het net hevig en al de hele avonbd kan ik kiezen tussen regen en harde regen. Gelukkig zijn we niet van suikergoed!
Ik ga zo naar bed, maar jij sterkte met je dienst.

Groetjes,

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha die Lien,

Goed joh dat je het droog hebt kunnen houden.
Wanneer zie je je familie weer?

Mijn zusje woont ook in de U.S.A. en nu mijn ouders overleden zijn zal ik haar niet vaak meer zien, denk ik.

Ik ga zo slapen, dus welterusten.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeetje Dinah, een kankerforum, gaat het er daar een beetje toe zoals hier? Krijg je een beetje ondersteuning? Ik denk (makkelijk gezegd natuurlijk) dat positief blijven heel belangrijk is, ik herinner me dat je 80% kans had dat het goed zal gaan? Toch??? Of is daar inmiddels iets in veranderd?

Las ook net dat je van de zwarte kousen afkwam, heb je nog iets aan je geloof nu?

met mij gaat het wel, trek, maar ik drink niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

poeh... nog wachten tot vrijdag op ''nieuws'' de dagen zullen wel heel lang voor je duren? kom je ze een beetje door?
en ik begrijp je familie wel, als zij geloven gunnen ze je natuurlijk een plekje in de Hemel, en volgens ''het'' Geloof zal je je daarvoor moeten bekeren, maar als jij al vanaf je 6e heel zeker weet dat je niet gelooft, is dat denk voor jou ook wel een geruststelling? vele mensen twijfelen toch, en van je familie toch maar proberen als een daad van Liefde te zien?
Hoe gaat het nu met drinken? Moeilijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,

Leuk je weer te lezen. Jij bent hier ook niet weg te slaan he? ;)

Ja, ik weet dat jij en Albertina natuurlijk gelijk hebben en dat het antwoord in mijn eigen bericht staat. Misschien vind ik het juist daarom wel zo moeilijk. Ik lijk wel een gevecht met mezelf aan te gaan, maar daar zal het 'm wel zitten. Ik hoef er niets voor te doen, alleen maar iets voor te laten. Tja, die woorden kennen we allemaal. Ennuh.... Will, ik heb ook ballen ;)

Bedankt voor de reacties, ik ga werken.

Mick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...