Spring naar bijdragen

24 juli 2011


fleurtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 294
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En het is weer avond. Heb zo goed als geen bal gedaan vandaag..mag wel ;)

Botenlak? Kende ik zelfs niet...gadver misschien had ik dat beter ook gedaan? Pff de verf zit erop en ze moet maar effe meegaan. maar goede tip voor het geval het nog een keer moet gebeuren. Ik heb bovendien mijn tredes een laagje vernis gegeven. Trapvernis vind je alleen maar kleurloos. Belachelijk!! Dus heb gewone vernis gebruikt maar ik merk nu al dat die niet zo bestendig is :angry:. Zullen we er nog maar eens over gaan zekers?
Oh ja vriend stuurde smsje terug. Kreeg plots 5 berichtjes binnen (euuuhmmm ni van mij zenne). Zei dat ie de gyproc wel eens zou komen plaatsen. Tja..wanneer is de vraag..
Maar goed.

Vervelend voor je Hannah dat je dochter het niet zo leuk heeft. Kan me voorstellen dat je daar lastig om voelt.
Mijn dochter doet niets liever dan op den trot gaan. Als ze maar overal logeren kan. Denk ook wel dat ze me een beetje mist zenne al zal ze dat niet vlug zeggen. Tis nogal een stoere..
Gaat zelfs 10 dagen op kamp met de jeugdbeweging terwijl ze daar nog maar 3 keer heeft aan deelgenomen. Nu ze kent er wel een aantal maar toch.
Gadver..valt me plots binnen dat die misschien gewoon niet graag bij haar mama is :huh::angry:. Nu ja, kan ik inkomen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Joris

Is het al tijd om de DAGPACT voor ZONDAG 24 JULI af te sluiten?


Zag Bol nuchter afsluiten en AlbertR.

..



Ik heb niet gelezen dat Bolletje schreef dat ze niet gedronken had. Vreemd. :huh:
:D

Ik meld me ook af. Veel gedronken vandaag, maar allemaal van het nette. Cola. thee, koffie, water.
Nu nog maar weer een thee en dan naar bed.
Slaap lekker allen. :lips:
Fleurtje :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo vroeg naar bed?
:sun: :sun:

Even een vraagje..ik moet een kader van houten latjes tegen de muur vastmaken. Moet je dan altijd een gat voorboren en dan een plug gebruiken of kan je dat ook gewoon met nagels of speciale schroeven vastzetten in een bakstenen muur (ik weet niet goed uit wat het plafond bestaat :huh:. Dat voorboren en al dat gedoe is zoooooooo lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo jong nog en al zo vlug moe :D

:angry:
Ik heb wel een goede boormachine maar dan dan moet je eerst gaatjes in plankje boren en dan zien dat de boorgaten in de muur gelijklopen en zo voort en zo voort en zo voort.
Het wordt tijd dat ze daar dan iets gemakkelijkers op vinden :angry:. Kan een gat in de markt zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje


Ik heb wel een goede boormachine maar dan dan moet je eerst gaatjes in plankje boren en dan zien dat de boorgaten in de muur gelijklopen en zo voort en zo voort en zo voort.


Het wordt tijd dat ze daar dan iets gemakkelijkers op vinden
:angry:
. Kan een gat in de markt zijn



Ik denk dan altijd maar: het is niet zo erg als er een gat in de muur er een beetje naast zit. Kader komt er toch overheen.
Niet dat ik ooit een kader geplaatst heb hoor. :D

Ik vind je een stoer wijf! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis bas :(

Jamaar die latjes moeten tegen de muur hé en dus moet dat gat in de muur overeenkomen met het gat in de lat :D.
Lijmen met zo'n plakspul en een nageltje erin? Zal het morgen eens aan ene van de winkel vragen..diene ziet mij vast al van ver aankomen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nu echt wel naar bed. En nee, niet omdat ik moet ben maar wel omdat ik moergen vroeg op moet. Ik weet nu al dat ik niet zal kunnen slapen meteen. Maar mijn moeder zei altijd: dat geeft niet want je rust toch uit.

En ik geloof daar nog steeds in. :huh::angry::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Ik mis bas
:(



Jamaar die latjes moeten tegen de muur hé en dus moet dat gat in de muur overeenkomen met het gat in de lat
:D
.


Lijmen met zo'n plakspul en een nageltje erin? Zal het morgen eens aan ene van de winkel vragen..diene ziet mij vast al van ver aankomen
;)



Zucht ...
Wat is dat dan voor kader? Is dat wat wij hier deurkozijn noemen? Of komt er verder niks aan te hangen? If so, dan montagekitten.
Komt er nog een deur in, dan moet je het echt steviger doen. Dan ga je eerst gaten in de latten boren. Die hou je dan op de plek war ze moeten en dan teken je af waar de gaten zitten.
Hoe moeilijk kan dat zijn? :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee de deur hangt al. Er moet gewoon ergens nog een houten kader op de muur waar gyproc tegenkomt. Heb het kader van de deur vastgezet zoals jij mooi omschrijft :D maar heb geen zin omdat ook voor een paar stomme lattekes te doen.
Ik vraag het morgen wel eens aan zo'n sexy werkmanneke in de winkel ;)

Ik ga ook nog wat bankhangen denk ik.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gaan we klusvragen stellen?
N zou een nieuw paadje maken naar de voordeur (waar de buurman zo kwaad om werd) ,N is nu weg, dus nu moet ik zelf morgen een paadje leggen, zal wel wat minder mooi worden, maar dat moet ik toch kunnen?, is dat niet gewoon wat zand wegscheppen (moet iets verlaagd) en stenen neerleggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...