AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Jopie,Ben in het verleden ook heel kwaad geweest op tactive omdat ze mijns inziens onredelijk zijn en niet rekening houden met gevoelens van ons zoals we hier zitten.trek het je niet aan alsjeblieft, blijf bij ons je bent een steun voor ons en ik denk dat je het zelf ook niet kunt of wilt missen.kop op Jopie schouders er onderLiefs Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Jopie, veel bijval lees ik, alhoewel ik niet snap waar het omgaat. Ik heb enkele berichten van je gelezen en daar veel wijsheid in ervaren. Soms moeten we onszelf overstijgen om anderen te begrijpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Jopie laat het wat zakken aubIk begrijp er niks van dat juist jij je zo laat meezuigenbij "twijfelgevallen".Daarvoor ben je toch al veel te lang in chatland??Ik ben wel blij dat tactive hier de rust bewaarten de veiligheid voorop steltSterker nog daar ben ik zelfs blij om. Het verleden heeft uitgewezen dat chatten zonderregels en veiligheid niet werkt.Jopie slaap er nog is een paar nachtjes over. Ik hoop dat jedan ook weer net als ik denk.Naar mijn idee, had je even last van het meezuigmechanisme.Jou kennende kan je dat toch ook wel de baas;)Je hebt al zoveel stormen overleeft, maak deze niet groter dan hij is.....Ik hoop je snel weer te zien hier!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 hoihoiik ben weer thuisen paar dagen met de trein in assen en groningengeweest wat vrienden opgezocht.nu evne bij lezen alshet lukt en ondanks dat ik in gezelschap was wat wel dronkis het mij gelukt droog te blijven, vandaag de 6e week !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Misschien ben ik wel ongevoelig geworden of zo, maar ik kan me nu echt nergens over opwinden wat hier de afgelopen tijd is geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 MarQ nou proficiat, dat verdient een bloem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 hee Marq das een goed bericht tussen alle moeilijke berichten door.6 weken super!!Deze ff speciaal voor jou:musicnote::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 An ik weet ook niet wat er aan de hand isMaar Jopie weg kan ik me niet voorstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Gefeliciteerd MarQ blijf volhouden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Jopie, meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Tsjaa.....Goedeavond luitjes,Ik ga maar "gewoon" mijn gangetje hier.Ik meld me ook vandaag weer droog.Iets moeilijker dan de afgelopen 2 dagen.Ik vind dit een plek waar we elkaar zoveel als mogelijk moetenen kunnen steunen wat alcoholgebruik betreft.Een ieder mag schrijven wat hij/zij meemaakt op dit gebied.We drinken niet zomaar, er liggen altijd problemen achter denk ik.Het is aan een ieder van ons hoeveel we daarvan hier willen laten zien.Ik lees de berichten altijd met dat in mijn achterhoofd.Het is ook aan een ieder persoonlijk op wie of wat we willen reageren.Dat is in real life ook zo.Zo denk ik erover.Laten we positief blijven! van Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Spike helemaal mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 MarQ, welkom.U bent een toppert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Borretje: het gaat toch alleen om je eigen waarheid.Wat een ander zegt of doet is toch hun verantwoordelijkheid.En jouw leven is hun leven niet.Als je bij jezelf blijft dan heb je al genoeg om handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 quote: Originally posted by: AnJan hier nog zo een. Als het tegen zit meen ik te moeten drinken. Raar eigenlijk. Gewoon niet die eerste nemen joh. Kan je met iemand praten over je tegen slagen? Niet echt, voel me ineens erg alleen en wil niemand tot last zijn. Komt wel weer goed weet ik, voelt alleen zo niet nu. Het gemis aan een soulmate breekt me ook een beetje op soms. Marq 6 weken is een grootse overwinning met nu veel om voor te gaan, respect respect! Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Nee hoor Bor, Ik ben ook op zn tijd een sentimenteel kippetje hoorEn het doet me wel degelijk wat.Maar soms moet veiligheid voorop staan en zeker op dit forumUit de posting van Jopie begrijp ik dat Tactive haar daar op aangespoken heeftPersoonlijk zou ik willen dat dit allemaal niet gebeurd was vandaagmaar goed, gedane zaken nemen geen keer.Ik kan alleen maar hopen dat Jopie nog terug komt,daarom heb ik net ook een berichtje aan haar geschreven.Dus Bor het doet me wel degelijk iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 quote: Originally posted by: SootheMarQ, welkom. U bent een toppert. Bis bis bis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 He daar hebben we Jan1000 weer eens. Je werd gemist hier.Goed dat je ons weer opzoekt nu je het wat moeilijker krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Jopie haar schrijven.Ik heb Jopie haar schrijven niet als ergelijk ervaren.Misschien omdat ik zelf vrij direct ben.Ik snap niet wat er voorgevallen is.Van mij mag Jopie gewoon meedoen.Toch Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Dank je Mupke. Ik lees wel regelmatig de chats en houdt me scherp. Raak in stilte verknocht aan velen hier! Gaat inderdaad na maanden helemaal niet. Ik weet even niet hoe ermee om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Jan 1000Je mag iedereen tot last zijn hier als het jou maar helpt en of je wilt of niet je helpt een heleboel mensen met je inbreng Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Spike Love you:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 quote: Originally posted by: jan1000Dank je Mupke. Ik lees wel regelmatig de chats en houdt me scherp. Raak in stilte verknocht aan velen hier! Gaat inderdaad na maanden helemaal niet. Ik weet even niet hoe ermee om te gaan. Je zit op ruim drie maanden. Ik dacht dat dit dan weer zo'n twijfelmoment was. Meen het ergens gelezen te hebben dat er na 3 maanden weer een vergrote kans op terugval is.Ik was destijds tegelijk met jouw gestopt en heb de drie maanden inderdaad (net) niet gehaald.Wees jij nou eens de slimste van ons twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 quote: Originally posted by: spikezijn er dan werkelijk mensen die de knop gebruiken: 'vertel dit aan een moderator'? Spike, de moderator leest alles. En op een forum als dit lijkt me dat heel goed. Je ziet wat er soms gebeurt. Mensen voelen zich weggejaagd en / of niet serieus genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Niemand buiten Jopie en Tactive kunnen je dat vertellen BorAlles wat wij nu zouden zeggen, zijn slechts speculaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden