Rae Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 RaeGaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 en ik doe ook mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Weer van de partij, weer een dag. ondag vind ik vaak een lastige dag, zo stil alles. Grrrrr. Succes anderen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
senna Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Ik doe ook mee..Weer een hele foute avond gehad gisteren...Ik baal ontzettend van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 hoe komt het dat het fout gegaan is, Senna ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
senna Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Tja, ik kon weer eens geen "nee" zeggen... ach ja, wat maakt dat ene glaasje nou uit...maar het maakt een wereld van verschil. Ik heb gisteren mezelf bijna de dood in gejaagd, en ik kan het me niet eens meer herinneren..En nu zit ik met een enorm ....(scheldwoord) gevoel.Misschien was dit wel iets wat ik nodig had om toch weer eens in te zien dat ik toch echt niet goed bezig ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 of hou je vast aan een illusie dat je toch echt deze keer wel kunt stoppen ?...zo na dat ene glaasje ...?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
senna Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Ik heb gelukkig te veel om voor te leven...dat is denk ik toch echt wel een reden om die illusie werkelijkheid te laten worden. Enne...helaas is het niet gebleven bij dat ene glaasje...maar dat was wel duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 misschien kun je voor jezelf toegeven dat je niet kunt drinken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
senna Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Niwi,Toevallig heb ik dat vanochtend gedaan, en hardop gezegd hier in huis. Het is de ellende allemaal niet waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Ik doe zeker mee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 31 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Rae: kan al veilig afmelden voor vandaag. GabyLien2200DymphSennaWijfieSusana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Meld me ook droog af voor vandaag.Niks in huis, dus kan er niks gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
senna Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Ik kom me ook droog afmelden voor vandaag. Ik ga met een boek, mn bed opzoeken. Tot morgen.Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 31 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Joepie! Rae: veilig afgemeldGabyLien2200Dymph: veilig afgemeldSenna: veilig afgemeldWijfie: veilig afgemeldSusana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Rae: veilig afgemeldGaby was in slaap gevallen, maar droog gebleven Lien2200Dymph: veilig afgemeldSenna: veilig afgemeldWijfie: veilig afgemeldSusana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden