albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Snoep,precies, ik zal mijn posting weghalen,bij deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 albertinanee jou posting is juist positief..jij snapt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Snoep,het is goed zo.Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Dat niet Bor, maar waaromblijf je er zo over doorgaan?Is toch duidelijk zo?Voor Niets is dit genoeg info. klaar dus.En haar beweegredenen lijken me ookduidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 borretje...het gaat over niets...niet over jouelk geval apart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Borretje,waarom betrek je alles zo op jezelf?Een ieder is uniek, de één is de ander niet.Waarom de vraag of je zo'n hopeloos geval bent?Je kent jezelf toch het beste?Ik kan dat niet voor je invullen en zou het ook niet willen.Laat het bij Niets, het is haar beslissing, haar keuze.Het heeft weinig nut er steeds over door te gaan.Ik houd er nu ook over op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 @ Joris, ik had me vrijdag aangemeld voor dagpact discussie....en je wordt bedankt :Dik opende mijn mailbox en had geloof ik iets van 24 berichten van AdB!!kwamen ook nog eens mijn eigen normale mails bij....iets van 31 had ik binnenvoor Sha dus nooit meer aanmelding bij discussie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ik ook, ga de zon inmet een boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Sha,:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ja lach maar Tien, ik schrok me de pletter toen ik mijn mail opende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Verwijderd door de moderator in verband met quote. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Door in de opvang te gaan behoud ze haar baan, dus kan ze de hypotheekblijven betalen.Pfff, zo moeilijk is het niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Een beetje galgenhumor Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Frummeltjes, ik ga de was ophangen, eigenlijk ook veel te mooi weer om hier rond te hangen op dit tijdstip!!Latersssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Haha Tines, dat mag hoor....ik krijg Joris nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 ik ga ook verder dan deze zinloze discussielekker douche en dan naar de speeltuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Snoep, veel plezier in de speeltuin straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 quote: Originally posted by: borretjeVerwijderd door de moderator. oke..nu ben je duidelijkmaar al zou het niet zo zijn..maak je er niet druk overga genieten van de Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 quote: Originally posted by: ShahireSnoep, veel plezier in de speeltuin straks ja lekker schommelen en wippen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Wat Max zegt dus. Ik ben er ook mee weg. Weekske of zo detoxen van deze irritante discussie. Ik vertel later wel wanneer ik herval. 't zal woensdag of vrijdag zijn. Voor vandaag en morgen meld ik me droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Enjoy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Verwijderd door de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 @Shahire HA, HA... Positief toch? Dat je zoveel post ontvangt?Voordeel via de mail is wel dat je wat sneller er doorheenkunt lezen en de 'delete-knop' op je mail is toch ooksnel gevonden? ps: Heb al 1 sollicitatie de deur uit! Yahoe!!!! en de schijnt ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 hier weer even een berichtje van mij en dan ga ik de zon weer in.gisteren niet gelukt om droog te blijven!! voel me nu ook niet fris en fruitig, maar dat is eigenschuldvandaag neem ik de eerste niet!!!! meld me droog af vanavondfijne dag allemaal en geniet van de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden