fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Ken dat gevoel ergens wel Gabs En inderdaad, korte metten mee maken. Het kan een hele tijd duren maar op zijn minst hebben we het dan wel geprobeerd.Ik ga ook maar eens proberen te slapen. Droom zacht en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Voor ik effectief weg ben..Zwaai zwaai Soothe, sappig lekker ouwbakken koekje van me :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 vond het fijn even mijn hart te luchten, bedankt voor het luisteren, idd ''korte metten'' mee maken ik voel weer die rust die ik gister ook ervaarde, kijk dat is een goed teken ik denk dat ik heerlijk slaap, lekker ff bijtankenslaap lekker Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Trusten Fleurtje.Jonge blom.En de rest ook mooie dromen.Byebye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Het is leuk geweest in huize Bolletje, zo begrijp ik.En als ouwe meetingbijwoner kan ik zeggen dat het altijd leuk is omde koppie's, achter de koppie's te zien.Misschien ben ik ooit ook weer van de partij, mocht ik nog op dit ondermaanse verkeren.Eerst maar slapen nu.Aanp, zinsbouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden