Lelie Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Wil mijn naam Slokje laten verwijderen en een ieuwe start manken met Morningstar.Vind het toepasselijk.Kan dat geregeld worden.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Even een mailtje naar de moderator sturen volgens mij, die kan dat wel regelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 O ja zal ik doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Nee vind ik niet moet een nieuwe start maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 gisteren tijdens een feestje.Denk ik hou pas op de plaats,maar kan dit dus niet.Ik was vannacht echt ziek en misselijk.Heb ook al eens in de auto een soort stomme aanval van kloppingen gehad.Nu met dit erbij was ik er wel klaar mee,Het is niet alles misselijk te zijn.Ik ben nu zover dat ik geen druppel meer aanraak.Zal wennen zijn maar moet maar doorzetten en ik ben sterk genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Hoi Slokje,Mooie wens van je om aan te passen naar Morningstar.Als dit je kan helpen om een nieuwe start te makendan zou ik dat ook doen.Heb je dit al doorgegeven aan de Moderator?succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Heb ik gedaan.Nu even afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden