Mai Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Mijn partner destijdsis samen gestoptMijn partner van nudoet ook meeMaakt het uiteindelijk uit?Het scheelt wel als je er beiden even diep inzit//Maar eigenlijk ook nietJe kunt elkaar steunen of meesleurenWat wil jezelf?Dit slaat nergens op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Oeh!Ik was even weg..Ik dronk laatst een colaop de Grote Markt in GrunBij een Vlaamsche frietLekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Oh je gaat slapenDromend van de benevelde prins die van z'n paard valtMss luister ik nog wat Edith Piaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 wel het is me wat met die cougars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Heeft het je nieuwe inzichten gebracht Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Vertel vertel fleur...(evt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Niet dadelijk Is eigenlijk een vorm van prostitutie..mijn ego zou te groot zijn veronderstel ik en mijn borsten te klein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Geen last van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Hoi Soothe!Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeNiet dadelijk Is eigenlijk een vorm van prostitutie.. Principes moet je alleen vasthouden zolang je er wat aan hebt. Daarna .. Ik heb het koud. Gam n bed opzoeken. Alleen!! Slaap lekker. :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Tja is niet zo veel aan te vertellen Marjo Was een programma op tv over cougars. Oudere vrouwen (nu ja) die op jacht gaan naar jongere mannen. Alhoewel op jacht gaan. Eigenlijk kennen ze de plaatsen en is het redelijk georganiseerd. Zoals een vrijgezellenbar of parenclub. De vrouwen willen van bil gaan met iemand die een pak jonger is (18 jaar vond ik toch op het randje van ieeeeeeeuwwwwww) en in ruil daarvoor is alles ongeveer op kosten van de vrouw (drank, eten, etc). Allebei gelukkig met de keuze die ze maken..Ik kan me nogal moeilijk inleven denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Hoi Marjo,Het gaat.Beetje up and down.Dag vrouwtje.Trusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Okee Fleur//Ik snap hetHoe gaat het met jeLees niet zo vaak meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 ow...daar ging ik met mijnen uitleg :Dgeen nieuws meer van hottie Mups? Alleen is niet altijd zo slecht...heb je in ieder geval veel plaats en loop er niemand naast je te snurken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Okee SootheRustig an mannetjeSlaap lekker zo//Jij ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Wie is hottie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 yep Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Night-shift Okee!Kijk nog effe watBert VischerDan pleite zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Hier alles goed op het moment. Kan niet zeggen dat er superveel veranderd is na mijn stop buiten kleine details maar ik ben vast een hoop gezonder ...Denk ik .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 quote: Originally posted by: MupkeWie is hottie? Diene waar je een tijdje geleden een boontje voor had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeDiene waar je een tijdje geleden een boontje voor had Pfff, blijf ik daarvoor op.Boontje is getrouwd en heeft drie kinders. Nah, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Mooi Fleur!En geniet!Het is een feestje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: fleurtjeBoontje is getrouwd en heeft drie kinders. ..zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Feestje? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden