lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Nee Mups, ik dacht dat terschelling goed bekend staat,maar dat texel een 2e renesse wordtgeen ADB paradijs dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 quote: Originally posted by: spikeja fleur, je bent een herrieschopper, en rae ook jullie posten dingen waar je antwoorden niet van waardeert blijkbaar heb op jullie allebei meerdere keren gereageerd is onopgemerkt gebleven blijkbaar zo blijkt: goed lezen is ook een kunst Jij mag het herrieschopper noemen, ik noem het wat anders. Ik ga vrijwel nooit via pb. Of het verstandiger zou zijn? Tjee...misschien ben ik gewoon zo volwassen niet Of misschien gooi ik het graag in de groep.Ik geef er echt geen bal om. Heb ik nooit gedaan, zal je raar of zelden van me zien.Bovendien strooi jij nogal graag met woorden zoals ego, herrieschopper, oh god wat liet je nog allemaal vallen in de afgelopen zoveel postings gericht aan Rae en mezelf?Je reacties? Ja die heb ik gelezen...volgens mij bleef het beperkt tot 'ga ff via pb'. Blijkbaar was mijn antwoord niet zo duidelijk op het moment. Goed lezen is inderdaad ook een kunst Btw meid, niet iedereen riep om Fleur. Dat is wat jij er van maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Haal dit subiet wel weg, want ik weet dat tactive dit niet zo graag heeft Goede ligging denk ik en van campings geen sprake (hoop ik toch) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ik roep wel vaak om jou Fleur. :$ Je hoort me alleen nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 quote: Originally posted by: jane4Nee Mups, ik dacht dat terschelling goed bekend staat, maar dat texel een 2e renesse wordt geen ADB paradijs dus Wist ik niet.De Appelhof is berucht. Vroeger in mijn tijd al (ja, ben ook een ouwetje) en nu nog steeds. Daar wil je je kinderen echt niet laten kamperen zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Iersé, fleurtje sé, comme cava ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Eindelijk bijgelezen..Super dat Beate ff kwam piepen!! Wist dat je daar al langer op aan het wachten waard Mups.Het gaat redelijk goed Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 quote: Originally posted by: MupkeIk roep wel vaak om jou Fleur. :$ Je hoort me alleen nooit. Niettes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Hmmm, ja okay, beter dan slecht hé Ben aan mijn toerke begonnen in olland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Even stokje roken. Btw ging je nu ook stoppen fleurtje ?? (met roken bedoel ik hé ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Las het, je hebt net Jane aangedaan. Spijtig dat ik gene verlof meer heb. Dochter is net weer voor een week weg. Oh nee das waar, jij gaat met het stalen paard. Ben ik bang op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 OOK stoppen??Was jij dan van plan hetzelfde te doen? . Durf je vast niet aan Yep, kan er niet meer onderuit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Mups staat me bij :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 ziet er goed uit Will,ha ha was jij die laatste boeking 39 min geledenwaardoor ze nu helemaal vol zitten?Texelnaren watch out, Will is on his way;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ja Jane, was de laatste kamer, it's all mine now Maar fleurtje toch, en ik die zo voorzichtig rijd Zal al eens vlug wat foto's op fb zetten sé First impressions Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ik had jou anders graag ontmoet vandaag Fleur,en achterop zo'n stalen rosvoelt het misschien wel veilig,zolang je niet mee hoeft te hangen in de bochten, dan toch:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 niet die van mij he Willook niet met mijn icoontje als hoofd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 be safe Lady Jane, be safe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 quote: Originally posted by: jane4Ik had jou anders graag ontmoet vandaag Fleur, en achterop zo'n stalen ros voelt het misschien wel veilig, zolang je niet mee hoeft te hangen in de bochten, dan toch:o Oeeeeeee nee zenne, vooral in de bochten..het gedacht alleen al Het enigste paard waar je mij op krijgt is al heel oud en versleten. Maar dan ook weer niet blind of doof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ik ben moe.slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Slaap lekker Mups :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Zou het bijna vergeten :$:Lops; Fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ik ga ook slapemnben eindelijk bijgelezentoch eens een nieuwe verslaving zoekendie niet zo veel tijd kost:)slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Slaap lekker Mups, ga er ook dadelijk in, eerst fb eens bewerken nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden