kruimel Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Hou het maar op paneermeel.26 maar dan omgekeerd, zie er uit als 50, vind ik zelf O o .......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 oh dan ben je gewooneen oudere jongere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Dat bedoel ik, kon het woord niet vinden:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Jane ga zo door met je zeebenen hihihien geen last van zee ziekte ga zo door meisen ja Will soms laten vast gemaakte schepen op drift maar bij jou verankeren ze he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Will is op toernee? Wat gezellig.Wat heb jij baak vakantie trouwens. Avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 v Kooten en de Bie dusMups Beate was hier vandaag!!!!1/2 jaar drooggoed he!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 toernee? tourja!pelgrimage kompleet met imaginaire gitaaren avondvullend programmapas maar ophij gaat ook nog naar het noordentoch, Will? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Goedenavond mups en kruimelweet niet of jullie me kennen maar een dikke knuffel van me voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ik ga slapen en wens allen nog een fijne avond.Morgen een drukke dag, dus het ouwetjes moet een beetje uit gerust zijn.Voor allen slaap lekker straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Hey Mups, niet vaak genoeg hoor Alles bonne ???Verankeren ? Tja, misschien wel, that's what i do hé "Oudere jongere" ? Waar heb ik dat nu toch nog weer gehoord in't kort ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Heerlijk om het forum zo te lezen op zaterdagavond. Iedereen vrolijk, positief en zeer goed gemutst!Hier gaat het echt top. Vandaag 3 weken en kost me geen moeite. Feestje vanmiddag, bbq vanavond,bij beide werd gedronken en daar had ik geen moeite mee. Ben hyper en vrolijk de laatste tijd, heerlijk!Ik ga proberen te slapen.Truste iedereen, houdt het gezellig en droog saampjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Slaap lekker kruimeltje Heb juist geboekt in Hotel De Pelikaan op Texel, toevallig niemand met ervaring daarre ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Deze oudje gaat ook naar bedslaap leker allemaal en dikke knufffffffff van meeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Hoi niets ga zo door je gaat echt wel goedknuf van me en slaapse straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 quote: Originally posted by: willRae, van uw stoeleke gevallen of zo ?? Nee hoor Will. Gewoon wachtend op een zeetochteke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Iedereen gaat lopen ?? {{{}}} voor meiske en niets. Slaap ze, maak er morgen een fijne dag van zenne. Ik ga dat ook doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 quote: Originally posted by: jane4v Kooten en de Bie dus Mups Beate was hier vandaag!!!! 1/2 jaar droog goed he!!!! Ja, ik weet het. Had een pb. Ik zei het al he. Gaat goed met haar. I knew it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Nou dank je wel Meiske. Een knuffel is altijd fijn. :$Ik ken je naam wel hoor. En zie dat je al heel lang niet meer drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Volle zee of binnenwater Rae ? Wereld van verschil zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 quote: Originally posted by: willHeb juist geboekt in Hotel De Pelikaan op Texel, toevallig niemand met ervaring daarre ?? Oei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Oei ??? Moet ik nu bang krijgen ?? Tell me Mups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 :D:DIk heb nog nooit van de Pelikaan gehoord. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Als je maar bij de jongerencampingwegblijft Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Volle zee Will. 't Soort waarbij ge geen kusten meer ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ben je niet in de war met Terschlling Jane? De Appelhof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden