sneeuwwitje Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ik ga mijn bedje opzoeken en ff tv kijken, tot morgen allemaal.En hou het droog vandaag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 hannah ga je morgen wat leuks doenvertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ha Rae, op zee, of aan zee, want dat is al eens een keertje geweest geloof ik, en daar ga ik morgen ook heen. Zandvoort, here I come Niets, heb al drie stops daarre, geloof ik. Ik zal een paar dagen langer moeten blijven dan Meiske, het is idd een poosje geleden hé, maar het doet me erg goed je hier tegen te komen, sowieso Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 slaap lekker sneeuwitjeknuffel van meeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Oh dan hebben jullie een mini meeting:Dgezeeliniet te veel roddelen he over ons:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ha Will,Heb jij het mooie weer meegenomen?Mooi he de omgeving van Gouda.Fijn dat het goed met je gaat.Hier gaat het ook prima, goede vakantie gehad, droog behalve het weer.Fijne vakantie nog, Genieten!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Wil dank je wel maar rekel het gaat toch ook wel beterder met je of lees ik dat verkeerd?????maar een dikke knuffffffffffffff van me voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Goed hoor meiskeen jouw schip vaart ook nog steedseen goeie koers als ik je goed lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Kruimel ook een groen hartmet een gouden randje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ha die Jane en dat zegt niet teveel roddelen of rodelen over ons hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Die jopie he, die heeft zoiets van:laat de kindertjes tot mij komen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Dankjewel meiske, ja hoor, echt wel, voel me zelfs super de laatste tijd. Ik voel dat ik op een wenteling zit met het goede. En het voelt goed !!! Naar Jet Hannah ?? Schitterend, verrassing morgen dan Dankje kruimeltje, dat doe ik zeker en vast. Heb al dik spijt dat ik donderdag alweer terug moet zijn, maar c'est la vie hé. Nie werken, nie uitgeven Jane, ik zwijg als een graf hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 dan maar jodelen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 ben er wel geboren maar woon er niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Jaja Janemijn schip vaart nog steeds:Dal is het soms met stress maar redt het nog steeds en gaat goedook een knuffel voor jou Janeen jij ga je ook steeds vvorwaards Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 nou dan heb je een goeie basis tochikke andersom niet geboren maar al 34 jaar inmiddels, pfffftime flies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Wat leuk 2 pagina"s positieve, blije reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 en dat op zaterdagavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Tja, ik woon al 35 jaar in NH, blijft wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 en't gaan er meer worden kruimeltje Schepen moeten af en toe worden vastgemaakt hé meiske Hoop dat er ook wat goede en gezonde stress bijzit, die heb ik wel graag namelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Will goed om te lezen van je je gaat dus nu superhouwen zo oude rakkerHAHAHA zei de bejaarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Net als jij Meiskeheb ik inmiddelszeebenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ik mag dan wel wat oud zijn, maar nog recht van lijf en leden.Dus gezond leven en hoop nog en tijdje te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Och, heb een jong hartje meiske, en dat telt hé Heeft toch wel een poosje geduurd hoor, maar voel de positive vibes !!Rae, van uw stoeleke gevallen of zo ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 nou word ik nieuwsgierig Kruimelpaneermeel of vers broodkruimeltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden