Chodron Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 De afgelopen tijd is het bij mij niet zo goed gegaan. Emotioneel niet, en daardoor ook vaak te veel gedronken. Maar nu heb ik er weer zin in, en ik heb ook zin om niet te drinken. Vandaar dat ik toch maar weer een dagpact start. Omdat ik straks ga werken heb ik overdag niet veel tijd om in de mail te kijken, maar vanavond wel. Als er anderen zijn die het ook nuttig vinden om mee te doen, hoop ik dat ze zich aanmelden. Dus bij deze:Deelnemers dagpact dinsdag 23-08-2011:- ChödronIk verheug me op een heldere avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Wel afmelden vanavond he!!!chodronwitte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 quote: Originally posted by: witteWel afmelden vanavond he!!!chodronwitteBol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chodron Geplaatst 23 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Fijn dat jullie meedoen, Witte en Bolletje. Ik ben blij dat ik dit vanmorgen gestart ben, want ik kom net thuis van m'n werk met een enorme trek. Maar daar gaan we gewoon niet aan toegeven, met dank aan jullie ondersteuning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Kom maar veel naar de h. kamer Chodron, dan heb je niet het gevoel dat je er alleen voor staat. heb je behoefte om iets te vertellen over je terugval en hoe je het nu aan wilt gaan pakken, of liever niet?Ik kan in ieder geval melden dat ik het vandaag droog gehouden heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chodron Geplaatst 23 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hier alles goed. Ben lekker helder en nuchter en ga nu tevreden naar bed.Groetjes, Chödron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ik heb m ook droog gehouden hoor CodronHet is fijn om het samen te doen en zeker als er gevochten wordtom je aan de afspraak van het pact te houden.Geeft goed gevoel dat het je vandaag zo geholpen heeft.Deze dag heb je in ieder geval in de pocket!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden