Spring naar bijdragen

Mandaag 22-08-2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 219
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klagen mag gerust wel ff hier hoor spike
Dat je dat hier niet zou mogen zit meer ons eigen koppie
als in de lezers hun koppie....
Maar goed hulp vragen of klagen zo kun je t ook noemen
is niet zo gemakkelijk....
Ik hoop in ieder geval dat je je snel weer wat beter voelt.

Leuk Hannah en VM
Veel plezier en lol met elkaar als jullie elkaar zien.
Geniet ervan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag liev e Frummels.

Heeft iedereen het een beetje prettig gehad dit weekend?

Hier is m'n schoonzus weg en ik heb een goed weekend gehad. We hebben veel over mijn zwager (J. z'n broer) gehad en het ontzettend vele drinken wat hij gedaan heeft en nog doet, ondanks z'n maag die er uit is gehaald een paar jaar geleden.
Langzaam wordt het mijn schoonzus duidelijk dat mijn zwager zwaar alci is, en ze weigerd hem nog s'ochtends als hij uit bed komt, wijn te geven, zeker nu hij een paar weken geleden ook nog eens een herseninfarct gehad heeft. Maar hoelang houdt ze dat vol????
Verder is er toch wel veel gelijkenis tussen J. en z'n broer. Broer heeft toch ook wel een fikse tik over gehouden door verkeerde genen, en is ook erg narcistisch. Reageert alleen maar bezorgd uit eigen belang, en heeft erg veel aandacht nodig.
Heeft het ook nog gehad over haar gevoelens naar mijn manneke toe. Had toch vaak het gevoel dat er geen echte band meer was omdat J. het maar altijd over zijn problemen, pijn of ergenis had, en kwaad en heel dwingend was om aandacht als ze niet luisterde.
Als met al was het een goed gesprek maar heeft wel wat verdriet naar boven gehaald, en dus voel ik nu nu niet zo heel erg prettig, maar goed anderzijds was het ook momenten erg gezellig.
Verder is het erg rustigaan gegaan met de wijn, en uiteraard heeft de Bol aan de thee gezeten.
Zo nu de maag gaan vullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooie dag geweest hier, nog even in het zonnetje gezeten :) ,beetje opgeruimd, m'n vader kwam iets brengen, en bleef wonder boven wonder wat drinken, dus we konden even praten over zijn aankomende operatie, is paar keer verzet, en is nu precies als ik op vakantie ga, geeft beetje dubbel gevoel, maar we blijven positief dat ie er goed door komt, gelukkig kan ik hem donderdag wel naar het ziekenhuis brengen aangezien wij pas om 17uur vliegen, dus dat is wel fijn.

Vanmiddag weer vervelend trek momentje, maar overleefd, zou vanavond met een vriend gaan sporten, maar die smst net af :( dus nu ben ik een beetje in dubio, wat te doen, alleen een avond thuis zitten is niet zo mijn ding, krijg ik vaak trek

Wil en Spike voelen jullie je al wat beter?
en Fleurtje hoe was het bij de chirurg?
Isa wat ga je goed joh :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ikke ken het boekje niet Gabs.

Ooooooh jij bent bijna op reis!! ik jaloers...naar het zonnetje?

Tja rare chirurg :huh:. Komt met een heel ander prijs dan de eerste en een heel andere mogelijkheid. Ff bezinken. had zelf al heel wat chirurgie achter de kiezen denk ik. Zag er een beetje fake uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik ga een weekje naar de zon :D heerlijk....
dus ben wat boeken bij elkaar aan het sprokkellen

Fleur, de chirurg laat zelf ook ingrepen doen? oh als ik geld had, zou ik ook naar de plastich chirurg gaan hoor, ze kunnen tegenwoordig zoveel, maar viel de prijs duurder uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk houd ik me taai lieve Spikie. Wordt wel weer vrolijk van de reactie van onze Mup. die schrijft, kijk dat zijn nu opbeurende berichten. Das typisch Mup.:heart:

Nee hoor, ik heb een goed voorbeeld gehad aan mijn manneke en zijn broer. ik ben blij dat ik tot nu toe nog zo sterk ben, om niet te drinken, ondanks het de laatste tijd toch wat minder gaat. Des te meer kan ik genieten van de fijne momenten.
Maar las ik nu dat je ziek bent Spik?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze halen er een stukje uit in de bovenkaak omdat ik een zogenaamde gummismile heb. Bij het lachen teveel tandvlees. Van orthodontie moet er niet persé sprake zijn omdat mijn tanden redelijk goed op elkaar aansluiten (wat niet wil zeggen dat ze perfect recht staan).
Orthodontie zou sowieso wat moeilijker zijn omdat ik parodontitis heb. Dus als er geen orthodontie aan te pas komt moeten ze ook niet teveel met de kaken schuiven gaan. De kin zetten ze dan weer iets naar voor.
Moest ik een orthodontische behandeling verkiezen zou de positie van mijn tanden veranderen waardoor ze ook veel meer moeten aanpassen aan de positie van de kaken en dan waarschijnlijk ook de onderkant moeten doorzagen.
Dus op zich hoeven ze de kaken niet persé te kantelen. Of zoiets :huh:
Ik ben nooit helemaal mee in het verhaal.
Breken niet echt dus :D, wel zagen en terug monteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...