Spring naar bijdragen

Donderdag 1 september 2011


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dit is me allemaal te vreemd..

Ik heb er de energie niet meer voor vandaag. Het was kantje boordje..Ik dacht dat de laatste keer miserabel was. Ik was fout..

En dat zeg ik ook wel meer dan één keer. Knalde weer recht tegen die deur vanmorgen. Heb vanmorgen nog eventjes met zonnetje kunnen 'praten' via hotmail. Op msn kan ik niet. Via facebook blijf ik steken. Het forum was weg. Will nog even gesproken..Nu ja, hij heeft vooral gesproken en ik geweend..ongeveer.

Het gaat niet meer op deze manier.

Ik las jullie berichtjes terug. Ik wou dat ik een hartje kon zetten maar zou niet weten hoe.

Teveel, heb (weer ;)) heel fel moeten wenen om jou berichtje. Is heel lief van je. Ik zie jou ook graag x

Bedankt ook voor de felicitaties. Ik heb ondanks de zes maanden gehaald. Voel me niet trots maar komt wel als de wolken weg zijn.

Ik moet vooruit nu..proberen loslaten op één of andere manier. Dit is niet gezond meer..maar soit..genoeg gezeur van mijn kant.

De kans zit erin dat ik morgen één van de beste vrienden van ex tegenkom. Ik hoop van niet...ten eerste zie ik er niet uit en ten tweede ik kan het niet bolwerken.

Maar goed. Ik ga proberen te stoppen met janken en onder de wol kruipen.

Hopelijk tot morgen

x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is me allemaal te vreemd..

Ik heb er de energie niet meer voor vandaag. Het was kantje boordje..Ik dacht dat de laatste keer miserabel was. Ik was fout..

En dat zeg ik ook wel meer dan één keer. Knalde weer recht tegen die deur vanmorgen. Heb vanmorgen nog eventjes met zonnetje kunnen 'praten' via hotmail. Op msn kan ik niet. Via facebook blijf ik steken. Het forum was weg. Will nog even gesproken..Nu ja, hij heeft vooral gesproken en ik geweend..ongeveer.

Het gaat niet meer op deze manier.

Ik las jullie berichtjes terug. Ik wou dat ik een hartje kon zetten maar zou niet weten hoe.

Teveel, heb (weer ;)) heel fel moeten wenen om jou berichtje. Is heel lief van je. Ik zie jou ook graag x

Bedankt ook voor de felicitaties. Ik heb ondanks de zes maanden gehaald. Voel me niet trots maar komt wel als de wolken weg zijn.

Ik moet vooruit nu..proberen loslaten op één of andere manier. Dit is niet gezond meer..maar soit..genoeg gezeur van mijn kant.

De kans zit erin dat ik morgen één van de beste vrienden van ex tegenkom. Ik hoop van niet...ten eerste zie ik er niet uit en ten tweede ik kan het niet bolwerken.

Maar goed. Ik ga proberen te stoppen met janken en onder de wol kruipen.

Hopelijk tot morgen

x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil eigenlijk nog wel even kwijt (aan Tactive) dat het me erg veel moeite gekost heeft het forum te vinden. Ik had het forum bij mijn Favorieten staan, maar daar kreeg ik steeds een foutmelding.

En ik ben niet de enige weet ik.

Slechte zaak dat we niet geïnformeerd zijn met een nieuwe link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie bijvoorbeeld dat Bolletje na de update hier niet meer geweest is. Terwijl ze vanochtend nog schreef: Tot vanavond.

Ze meldt zich altijd 's avonds. :angry:

Als ik zoek op berichten van Bol via Uitgebreid Zoeken en in het kalendervak de datum van vandaag selecteer krijg ik berichten te zien van ZONDAG 09.-1.2011. Dat is dus 9 januari 2011 ipv 1 september 2011.

Klopt gewoon helemaal niks van dus. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo degenen die hier nog zijn.

Wat een toestanden met die veranderingen! Moest wel om de reacties lachen.

Ik ben helemaal niet handig in zulke dingen, maar ging toch maar eens wat proberen, off line.

Aan dat lampje kun je zien of iemand on-line is, maar dat werkt kennelijk alleen als je zelf ingelogd bent. Dat was eerst anders en wel handig, zag je meteen of iemand er was of niet. Met een kwartier speling, mss is dat nu verbeterd.

Inloggen, idd code moest ik opnieuw invoeren, dus zoeken in een stapel blaadjes.

Ben er ze ker van dat er nog wel wat aangescherpt wordt.

Voor wat betreft in de datum typen, idd, even met de muis naar beneden.

Kleuren ben ik niet kapot van, maar alles went.

Nu nog meer/andere icoontjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lidia :present:

Ik vind het wel sneu voor Bolletje.

Ze zit natuurlijk vergeefs haar favoriet aan te

klikken en snapt er niets van.

Maar.. onze superbol is jarig.

60 jaar en lenig van lichaam en geest.

Bolletje lieverd een fijne verjaardag.

En houd Puck niet te strak.

Laat hem delen in de vreugde.

Hieperdepiep Hoera!!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...