Spring naar bijdragen

Zaterdag 03-09-2011


Susana

Aanbevolen berichten

Fleurs,

Pak dat gevoel vast.

Je hebt een ongelofelijke ervaring verwezenlijkt, nl. een alcoholstop met de filosofie van het minderen in het achterhoofd.

Je hebt dat heel eerlijk aangepakt. Af en toe heb je het echt moeilijk met jezelf en de gang van je leven. Zoals heel veel mensen. Je hebt een fantastische troef achter de hand, nl. dat je de tijd neemt om te bepalen wanneer alcohol kan en wanneer niet. Puur persoonlijk, als iemand die je nauwelijks kent, heb ik het gevoel dat je nog niet klaar bent om het minderen ook toe te passen, vooral omdat er bij jou nu ook een angst speelt.

Het klinkt raar van een bingedrinker maar ik ben zeker dat ik je helpen om je eigen regels op dat vlak te verfijnen. Omdat ik toevallig, naast bingedrinken ook heel gecontrolleerd drink in sociale omstandigden en daar erg strikte wetten op nahoud.

Wou die hulp al langer voorstellen, maar gezien mijn hervallen op vlak van bingedrinken, vond ik mezelf irrevant.

De mosterd blijf je halen uiteraard bij de beste producenten :)

Groets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Soothe
Pavarotti Los Angeles 1994? :heart:

Yep.:heart:
quote>


Soothe ik blijf maar flippen op zijn uitdrukking vlak na zijn laatste noot

Kan het gewoon niet over woorden brengen. Ik ken elke spiertrilling van die mens op dat moment van milliseconde tot millisoconde :P




Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spike,

nog veel heftige dromen, maar dat zijn vooral onwtenningsdromen .. niet van de aangenaamste.

Ik zit wel keihard in mijn Bach-periode. Misschien een ideetje om te ontspannen.

Of als je zin hebt voor heel rustige spirituele muziek (geen new age) dan geef je maar een sein.

Bach Kunst Der Fuge: veheffing

Arvo Pärt: Tabla Rasa: Verheffing

Arvo Pärt:Fur Alina: pure stilte

Brahms piano intermezzi: blijtrieste schoonheid

Debussy Prelude a l'apremidi d'un faune: ondefinieerbaar, wel rustig. Volgens sommige griezelig, pft.

Keith Jarreth orgelpimrovisaties: hyperexistentieel

Your choice, blote billen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cava, of cavakes, of cavakens

komt oorspronkelijk dus de Vlaamse dialecten Sha.

Never trust Wikipedia.

Het is een afgeleide van het middeleeuwse:

'Sa' = hetgeen vrouwen tegen mannen zeggen op de oogstweide, komende uit het oogstlied 'Sa boer waar gade gij springen'

'Va' komt van de geuzen eigenlijk. Een 'Va' was een vat, vandaar ook het lied 'Nen va voor elkeen, we raken erheen'.

Dus, Sha, niet zomaar aanvaarden wat ge leest he, cava?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: An
Hier nog een wakkere.

Ik kan kiezen tussen de muggen of de hitte.quote>


An, neem een licht laken, trek het tot op je gezicht en laat de muggen gewoon lekker knabbelen aan je tenen. na een stek of 2 zijn die dat toch kotsbeu en gaan ze onzinnig voor de rest van de nacht op een muur gaan staan.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja An, dan gaan ze volgevreten van jouw bloed (uit je tenen) op de muur zitten en jij staat morgen met dikke voetjes op omdat het krioelt van de bultjes eronder :D

schoenen morgen kun je niet aan maar dat mag de pret niet drukken....je had een laken tot over je gezicht dus men denkt morgen niet dat je de waterpokken hebt :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...