vicks Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Beste mensen ik heb me net aangemeld hier en voorgesteld, voor de rest is het best een rotdag maar ben blij ik me hier aangemeld heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 God wat heb ik wat gekookt zeg toen mijn manneke nog leefde. En wat heeft ie altijd heerlijk gesmuld. Hij hield erg veel van franse stoofschotel, Italiaans en Grieks. en als de hele familie kwam eten, zo'n 15 man dan was ik in de keuken. Ja dat waren nog eens tijden. Ik kon ook ooit twee drie dagen in de keuken staan voor de voorbereidingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Madelief, hier schaft de pot vandaag spaghetti ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Van harte welkom Vick. Misschien wil je je wel voorstellen bij wie is wie. Daar kun je dan iets over jezelf vertellen. Maar kijk maar hoor het is niet noodzakelijk. Oeps foutje.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Goedemiddag, Welkom Vicks, ik heb het gelezen bij wie is wie.... als je dat inzicht al hebt, ben je hier wel op je plaats... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 dat heeft ze al gedaan, bolletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Madelief....geweldig dat je ook zo van 2 dagen in de keuken houdt Ik kan me er helemaal in vinden!! Volgens mij kunnen wij wel een aardig lekker dineetje voor 10 personen op tafel frabiceren En welkom Vicks, ik heb net je wie is wie gelezen. Verder heb ik nog niet veel gelezen van vandaag, zal ik eens even doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Originally posted by: vicksBeste mensen ik heb me net aangemeld hier en voorgesteld, voor de rest is het best een rotdag maar ben blij ik me hier aangemeld heb.quote> Vicks, waarom is het verder een rotdag? Het hele positieve van vandaag is wel dat je je hier hebt aangemeld en de stap hebt genomen om alcohol de baas te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 En Niwi, ik wil je nog steeds vragen hoe het met je kleindochter is en hoe het voelt om nu opa te zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 4=kwartet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Vicks, van harte welkom hier!!! Ik ga je zo lezen bij wie is wie. Je hebt de "huiskamer" al gevonden dus dat is positief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Luitjes, eet smakelijk...ik ben er weer even van tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Bolletje dat heb ik als 1e gedaan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Niwi, merci !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Shahire, omdat ik al de hele dag me niet lekker in mn vel voel, zenuwachtig en ongemakkelijk, onzeker en trillende handen en niet uit mn woorden komen aan de telefoon/. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Dankjewel Madelief ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Goedenavond lieverds, heb een beredruk weekend gehad, ogen nog steeds niet echt genezen en eindelijk nog eens even tijd om te frummen Welkom Vicks, moet je nog lezen, maar eerst ff bankzaken doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Zal zo ff kijken Vicks. sorrie voor de stomme fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 vicks welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Hi Vicks, welkom hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 zo de spinazie op (nee er zit niets tussen de tanden ) nu de afwas en dan bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Dan ben je nu zeker wel heel erg ontzettend sterk hé Igie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 o 38 % van de Europeanen is gek. Ben ik ff blij dat ik daar niet bij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Originally posted by: bolletjeo 38 % van de Europeanen is gek. Ben ik ff blij dat ik daar niet bij hoor quote> Nou Bol, ik zal je uit de droom helpen....ik ben hardstikke gek....soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 zo vandaag weer begonnen met werken, en meteen goed aangepakt, ik weet niet precies welke van de 12 stappen het ook weer is van de AA,maar vandaag kon ik ze nemen, contributie verhoogd, opslag bedongen, en ik laat ook niet meer over me heen lopen, zo van ''dat doet Gaby wel ff'' is prima, maar mag Gaby dan ook ff vangen en nuchter is het niet zo moeilijk blijkbaar?? nu ja i.i.g had ik vandaag een sterke dag ,dus dit allemaal gedaan, en het voelt heerlijk! en vandaag neem ik de eerste niet!!! zo en nu ff in de rustmodus allemaal een hele fijne droge avond gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden