niwi Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 kon je de gemeente niet vragen om een glasbak naast je deur te zetten, Sha ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Originally posted by: fleurtjeZEG!!! quote> :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Originally posted by: ShahireIk ben pas weer voor het eerst sinds tijden bij de glasbak geweestvoorheen ging ik iedere keer bij een andere, zo vaak kwam ik er quote> ik gooide het gewoon in me eigen containeranders was die glasbak zo vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Ah dat had ik met de pmd zakken. Vol bierblikjes. Toen ik op het app woonde vond ik dat niet zo erg. Er stonden wel meer zakken dus die van mij kon van eender wie zijn. In het huisje werd het nu ja..vervelender. Maar mijn leven was absoluut niet saai met alcohol. Ik had elke avond een rustige, relaxte avond. Ik dronk de laatste twee jaar dan ook niet zoveel dat ik over de pot moest hangen. Mijn lichaam kon zoveel niet meer verdragen peins ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Ja Niwi...erg toch!! En Snoep...ik heb ook wel eens onderin de grijze bak een fles gedaan hoor omdat het anders teveel opviel.... crisis wat een tijd, blij dat ik dat niet meer heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Originally posted by: ShahireSnoep............JAAAAAAAAAAAAAAA TELL ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote> Hmmmmmmmmm...ikke mag niet zeggen wat ik zeggen deed...denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Ik hou ook van jou Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Daar ben ik niets mee Sha...eerst verklikken wat Snoep via pb stuurde dan houden van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 *blieb* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 sha ...hij is leuk he...maar wel mondje dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Mag Fleur het ook echt niet weten?? Alleen Fleurtje????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 nee sha...fleur zegt elke keer klets..dus die kan haar mond niet houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Dank je Lytse, Ja, zonder wijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Maar ik denk dat Fleur het woord: koek vergeet...kletskoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Nu weet ik waarom eekhoorntjes beukennootjes eten! Ik moet er vandoor...dochter loopt net terug binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 ik ga er ook vandoor...doeiiiiiii:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hey lieve Borrie:heart: Hoe is het met jou gegaan het afgelopen weekend. Heb je het een beetje naar je zin gehad. Heb je een heel klein beetje kunnen genieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 O Borrie wat ontzettend fijn voor je meid. En hoe vond je kereltje het toen ie je weer zag? Goh wat vind ik dat fijn voor je. Hopelijk kan je er nu weer eventjes tegen. Heb je nog iets met hem afgesproken wanneer jullie elkaar weer zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Wordt er dan tijdens die zitting beslist wanneer hij weer bij jou mag komen? En heeft hij zich er een klein beetje bij neer kunnen leggen dat het nu zo is zoals het is? Heeft hij wat vriendjes waar hij nu woont zodat hij toch een beetje afleiding heeft? M.a.w. heeft hij het een klein beetje naar z'n zin waar hij nu is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hai Bor, Wat fijn dat je je kind hebt gezien, voor hem natuurlijk ook en blijf vooral schrijven!! dat is zo belangrijk... mijn zoon heeft al mijn brieven bewaart en soms valt me op dat er èèn uit is geweest schijnbaar leest hij het 's avonds in bed nog wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Ga er weer vandoor, Was me weer een waar genoegen. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Toedels Rapi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Dag dag Rapi. Je hebt toch niet het gevoel dat je alleen bent gebleven hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Frummelanten en florijnen, Ik deed deze morgen mijn muzikale intro op dit forum en niemand merkte het! Rae - Niet lullen maar poetsen Liever iets anders als intro, maar goed, 't sentiment van de discussie van vandaag zit er netjes in, daarom toch deze. Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Rae, ik had het wel geluisterd, alleen intrumentaal en heel kort klopt dat? Anders moest ik iets downloaden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden