An Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Tja... in je zwakte ben je juist sterk .... Rae gewoon blijven schrijven hoor, komt wel goed allemaal. ... of niet ..... Ik heb net een oliebol op en een ijsje, dat was lekker mjammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Nog een.... Ik begrijp mezelf niet eens, hoe zou ik een ander ten volle kunnen begrijpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Rekel ga je vanavond dan wel een beetje vroeger slapen of zit dat er ook niet in? Precies An. Zolang ik mezelf niet helemaal begrijp, kan ik me ook heel moeilijk verplaatsen in anderen. Dat is een ding dat ik heel duidelijk gezien heb bij mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Bollie, vanavond blijf ik bij de vriendin, dus echt vroeg slapen zit er niet in Maar het gaat zeker geen stuk in de nacht worden, en we houden het heel erg droog. That I promise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hoi An en de anderen, Heb vandaag niet meegelezen, maar spring even binnen. Voel me ietwat down en zin om de boel de boel te laten. Toevallig moet ik zometeen boodschappen doen, maar beloof hier alvast dat ik straks kan melden dat ik die ene fles wijn niet gekocht heb. Lieve groet, J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hoi Eric, Dat heb ik al gemeld aan de webbeheerder. Hij/zij begint maandag weer met alle bugs die we ondergaan sinds de moderatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Ha Joris, je laat me nu niet in de steek he? We gaan net zo goed. Ik heb de biefstukjes klaarliggen om te bakken en heerlijke krieltjes in de oven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 He,he, Kon hier meer dan een week niet komen. Hoop, dat het nu opgelost is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hey die Rapi. fijn dat je er weer bent meis. Ja Tactive zou de volgende keer misschien iets beter, desnoods via een mail, uit kunnen leggen hoe het forum veranderd. Hoe is het jou vergaan deze week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hey Will Ik dacht dat je mee lopen ging? Tja...veel praatjes maar weinig doetje hé. Luierik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 *************** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 hoihoi! was ik ook weer eens:) gaat nog steeds goed zonder alcohol. alleen heel het gezinnetje hier ziek:( leek net of ik een dikke kater had! de gedachten van de afgelopen week dat ik ergens volgende week weer een borreltje zou kunnen nemen is meteen van de baan. zo wil ik me dus echt niet meer voelen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 janneke een kater zonder drank ,,,heel herkenbaar ik heb ze ook nog wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hoi Bol, Drukke week gehad. Maar heel veel ellende om op het forum te komen. Heb LATex gevraagd, en hij heeft iets toegevoegd. Maar moet nu steeds het forum googelen, om erop te komen. En ook steeds opnieuw inloggen. Moet ook erg wennen aan de nieuwe opzet. Bah, vind het maar niks. Was toch harstikke goed voorheen. Heb a.d.b ook diverse mails gestuurd, en nieuwe wachtwoorden aangevraagd, want kon ook niet meer inloggen. Heb nooit geen antwoord gekregen. Enfin, hoop dat dit went. Ben ik nu de enige met dit probleem, vraag ik mij af?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 hai snoepje, ja erg vervelend. waarschijnlijk een virus of wat verkeerd gegeten. het was hier dik feest de afgelopen nacht. iedereeen aan het spugen. gelukkig nu weer wat beter, strax eens kijken of we wat kunnen eten. hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Fleurtje, ben je al gaan lopen dan ?? Tja sommigen onder ons moeten 's nachts al eens werken hé Is het goed gegaan, of heb je alleen gedacht dat je ging lopen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 @rapilos: ik kon ook niet meer inloggen twee weken geleden, erg vervelend, juist omdat ik het op dat moment hard nodig had. hoorde van meer dat er inlogproblemen waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 janneke...gaat wel hoor..de zondag is nooit zo mijn dag.. door de weeks ben je veel meer bezig en heb ik er minder moeite mee maar die weekenden blijven toch wel een strijd rapilos..er zijn er meer hoor die er moeite mee hadden om hier weer terug te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 ik wens iedereen een hele fijne avond. moet er vandoor, het gezinnetje roept. miss tot vanavond, maar denk dat ik vroeg mijn nest induik en hopelijk morgenochtend weer helemaal fris en fruitig op. liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Originally posted by: willFleurtje, ben je al gaan lopen dan ?? Tja sommigen onder ons moeten 's nachts al eens werken hé Is het goed gegaan, of heb je alleen gedacht dat je ging lopen ?? quote> Ik ben nog niet gaan lopen..ben aan het wachten tot je met je loopschoentjes hier staat . Excuses excuses excuses..Gezond gadde gij ni worden hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Oh ja, We hebben Google Chrome toegevoegd. Via dat ikoontje gaat het dus wel, hetzij erg omslachtig. Ik mis ook onder elk bericht; naar beneden. Nu moet ik steeds scrollen. Ben ook het kopje "vernieuwen"kwijt. Moet ik dan steeds zelf eerst een berichtje sturen, om de laatste berichten te kunnen lezen? Bah, houdt niet van veranderingen. Mopper,mopper En waar zijn de icoontjes dan.? Wilde een smilie toevoegen. zelfs dat kan niet meer. Mopper,mopper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Je kan ook mee naar de Zumba Will...lekker met het kontje schudden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 *************** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hmm, zumba dus. Niks voor mij vrees ik tussen al die schuddende kontjes Voor er gelopen wordt, eerst je pc wat upgraden hé. Ben weer een gaatje aan het zoeken hoor, in mijn druk bestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Janneke en Snoep, Oh, gelukkig, dat ik niet de enige ben. Dacht al, dat ik zo,n stomme computer had. Hoe is het jullie uiteindelijk gelukt dan? Het gekke was, Bij LATex, kwam het forum wel gewoon direct in beeld, op zijn computer. Zodra ik naar het forum wilde kreeg ik de tekst.; Page cannot be found, met nog een heel verhaal erachter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden